تفریحات دریایی در سواحل بوشهر ممنوع شد
تفریحات دریایی در سواحل بوشهر ممنوع شد

ندای استان:تفریحات دریایی در سواحل استان تا پایان هشدار وضعیت نارنجی تا ۸ فروردین ممنوع است.

به گزارش ندای استان،کوروش دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به اعلام هشدار هواشناسی دریایی سطح نارنجی در استان بوشهر اظهار داشت: بر این اساس از امروز تا ۸ فروردین سواحل استان بوشهر و خلیج فارس مواج و متلاطم است.

وی با بیان اینکه سازمان هواشناسی سرعت وزش باد در استان بوشهر به ویژه بر روی دریا تا ۷۰ کیلومتر در ساعت اعلام کرده است گفت: در این شرایط ارتفاع موج دریا در خلیج فارس تا ۳ متر افزایش می‌یابد که برای تفریحات دریایی خطرناک است.

مدیرکل بحران استان بوشهر از متوقف شدن فعالیت تفریحات دریایی در تمام سواحل استان خبر داد و بیان کرد: به سبب شرایط نامساعد جوی از امروز تا پایان ۸ فروردین تمام تفریحات دریایی از جمله قایق‌سواری، شنا، استفاده از جت اسکی در طول ساحل استان بوشهر ممنوع است و دریابست اعلام می‌شود.

دهقان اضافه کرد: با توجه به بارش باران در استان بوشهر امکانات لازم برای جلوگیری از هر گونه حادثه، پیش‌بینی شده و در این راستا سالن‌های ورزشی، مساجد، حسینیه‌ها، مدارس برای اسکان مسافران و گردشگران اختصاص یافته است.

وی از آماده‌باش ستاد بحران استان بوشهر و دستگاه‌های اجرایی عضو این ستاد خبر داد و تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون مشکل خاصی در استان بوشهر ثبت و گزارش نشده است و همه دستگاه‌های امدادی در حال خدمات‌رسانی هستند.