پلیس راهور بوشهر به رانندگان قانونمند جایزه می دهد
پلیس راهور بوشهر به رانندگان قانونمند جایزه می دهد

ندای استان:رییس پلیس راهور استان بوشهر گفت: پویش اجتماعی نه به تخلف» در بازه زمانی ۲۵ اسفندماه جاری تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ اجرایی و عملیاتی می‌شود.

به گزارش ندای استان،سرهنگ محمد صادقی اظهار داشت: در اجرای تدابیر واصله مبنی بر استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی برای مشارکت افزایی و همراه سازی کاربران ترافیکی بر ضرورت رعایت دقیق مقررات و کاهش تصادفات در سفرهای نوروزی «پویش اجتماعی نه به تخلف» در بازه زمانی ۲۵ اسفندماه جاری لغایت ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ اجرایی و عملیاتی می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر با بیان عنوان این طرح با موضوع «نه به تخلف رانندگی در سفرهای نوروزی» و شعار طرح «سالم برگردیم» اشاره کرد و گفت: در این طرح همه همیاران پلیس، بانوان فرهنگ یار ترافیک، بازرسان نامحسوس، راهوران محله و همه رانندگان قانونمند سراسر کشور مشارکت خواهند کرد.

وی به شیوه اجرای این طرح پرداخت و بیان کرد: نحوه اجرای طرح بدین گونه است که همه افراد و رانندگان می‌توانند شماره پلاک خودرویی که در ایام نوروز ۱۴۰۳ پیمایش جاده‌ای داشته و فاقد تخلف است در پیام رسان های سروش و ایتا به شماره اعلام شده ارسال کنند.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر ادامه داد: پس از صحت سنجی مرکز اجراییات راهور فراجا مشمول قرعه کشی و دریافت جوایز خواهند شد.