جریمه ۱۴۶ میلیارد تومانی قاچاق سوخت در بوشهر
جریمه ۱۴۶ میلیارد تومانی قاچاق سوخت در بوشهر

ندای استان:مهر انگیز گفت:یک شناور که به اتهام حمل قاچاق سوخت به میزان ۶۷٫۷ میلیون متریک تن به ارزش ۴۷٫۸ میلیارد تومان با دستور قضایی توقیف شده بود در مراحل قانونی برای آن پرونده قضایی تشکیل شد.

به گزارش ندای استان، مهدی مهرانگیز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به صدور حکم شناور حامل محموله سوخت قاچاق در استان اظهار داشت: یک شناور که به اتهام حمل قاچاق سوخت به میزان ۶۷٫۷ میلیون متریک تن به ارزش ۴۷٫۸ میلیارد تومان با دستور قضایی توقیف شده بود در مراحل قانونی برای آن پرونده قضایی تشکیل شد.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات و صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بوشهر و صدور رای در شعبه دادگاه انقلاب بوشهر با قطعیت دادنامه پرونده برای اجرای حکم به واحد اجرای احکام کیفری ارسال شد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر اضافه کرد: در این پرونده محکومین به تحمل حبس و جزای نقدی به میزان ۱۴۶ میلیارد تومان محکوم شدند که در راستای اجرای این حکم و پیگیری‌های قضایی میزان ۱۱۵ میلیارد تومان آن وصول شد که مابقی نیز در دست وصول است.

مهرانگیز برخورد قاطع با قاچاق کالا ، سوخت و ارز در استان بوشهر را مورد تاکید قرار داد و گفت: با هرکسی که در زمینه قاچاق کالا و ارز و از جمله قاچاق سوخت فعالیت کند و بخواهد به بیت‌المال ضرر برساند مبارزه می‌کنیم و در دستگاه قضایی با توجه به قانون با شدت و حدت تمام با آن‌ها برخورد خواهد شد.

  • منبع خبر : تسنیم