روزانه ۳۵۰۰ تماس با ۱۱۰ بوشهر
روزانه ۳۵۰۰ تماس با ۱۱۰ بوشهر

ندای استان:معاون عملیات فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در شبانه‌روز به‌صورت متوسط ۳۵۰۰ تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی استان بوشهر برقرار و اقدامات لازم و عملیاتی اجرا می‌شود.

به گزارش ندای استان،معاون عملیات فرمانده انتظامی استان بوشهر در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات انجام شده خاطرنشان کرد: ایجاد نظم، امنیت، تامین آسایش عمومی مردم، جامعه و پیشگیری از وقوع از جرم از مأموریت‌های مهم فرماندهی انتظامی استان است.

سرهنگ حمیدرضا خضری تنگستانی مقابله با جرایم و مجرمان را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: فرمانده انتظامی استان بوشهر آمادگی کامل برای برقراری امنیت در عرصه انتخابات ۱۱ اسفند دارد و در این راستا اقدامات لازم تدوین و اجرایی شده است.

وی از امنیت پایدار استان بوشهر در حوزه‌های مختلف خبر داد و خاطرنشان کرد: همه پلیس تخصصی آمادگی لازم برای امنیت پایدار در انتخابات دارند و در این راستا اقدامات لازم انجام شده است.

معاون عملیات فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به تماس‌های مردم با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ استان تصریح کرد: در شبانه‌روز به‌صورت متوسط ۳۵۰۰ تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی استان بوشهر برقرار و اقدامات لازم و عملیاتی اجرا می‌شود.

Visited 2 times, 1 visit(s) today