ضرب و شتم دانش آموزان در دبستان خورموج/مدیر مدرسه راهی زندان شد
ضرب و شتم دانش آموزان در دبستان خورموج/مدیر مدرسه راهی زندان شد

ندای استان:رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: مدیر یکی از مدارس ابتدایی غیر دولتی شهر خورموج که اقدام‌به تنبیه بدنی چند دانش‌آموز مدرسه کرده بود، عزل و و راهی زندان شد.

به گزارش ندای استان، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اعلام کرد: به اطلاع می‌رساند در پی پخش کلیپ تنبیه بدنی چند دانش آموز در یکی از دبستان‌های غیر دولتی در شهرستان دشتی در روز سه شنبه بلافاصله اتاق وضعیت در کل آموزش و پرورش استان بوشهر تشکیل و پس از بررسی‌ها و تحقیقات لازم و احراز صحت آن کلیپ، بلافاصله در کمترین زمان ممکن دستور لغو ابلاغ مدیر مدرسه مذکور صادر شد

مدیر خاطی مدرسه خورموج عزل و به زندان رفت

مهدی مهرانگیز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار صداوسیما بیان کرد: روز گذشته به‌دنبال انتشار تصاویری از کتک خوردن تعدادی از دانش‌آموزان یک مدرسه غیر انتفاعی به‌دست مدیر مدرسه، بررسی و پیگیری موضوع به‌فوریت در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: بعد از روشن شدن موضوع، به دادستان شهرستان دشتی دستور داده شد تا به سرعت آن را پیگیری کند.

وی ادامه داد: ساعت ۱۱ دیشب مدیر خاطی دستگیر و پس از تفهیم اتهام به زندان رفت.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به این‌که فرد خاطی از عمل خود نادم و پشیمان است، تاکید کرد: دستگاه قضا با قاطعیت با خاطیان برخورد خواهد کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر هم گفت: بعد از بررسی موضوع، دستور عزل مدیر صادر و پرونده این فرد خاطی برای رسیدگی خارج از نوبت به هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداره کل آموزش و پرورش استان و شورای نظارت بر مدارس ارسال شد.

علی موحدی ادامه داد: همچنین حراست اداره‌کل آموزش و پرورش استان در حال بررسی موضوع است.

بر اساس آئین نامه اجرایی مدارس، تنبیه بدنی دانش‌آموزان و سوء رفتار به هر دلیل ممنوع است.