خدمتی دیگر در بیمارستان قلب بوشهر
خدمتی دیگر در بیمارستان قلب بوشهر

ندای استان:رییس بیمارستان قلب بوشهر از خدمتی دیگر در بیمارستان قلب بوشهر و کاهش بار سفر به استان‌های مجاور خبر داد و گفت: یک دستگاه اکوکاردیوگرافی پرتابل به همراه پروپ اکو مری و یک پروپ جداگانه اکو مری بااعتبار بالغ‌بر ۴۰ میلیارد ریال خریداری شده است.

به گزارش ندای استان،دکتر اصغر بحرانی رئیس بیمارستان قلب بوشهر گفت: در روزهای آینده با فراهم شدن زیرساخت‌ها از جمله نصب و آموزش، با انجام اکوکاردیوگرافی پیشرفته آماده خدمت‌رسانی به هم استانی‌ها خواهیم بود.
رییس بیمارستان قلب بوشهر افزود: با توجه به اینکه بیماران قلبی جهت انجام اکوکاردیوگرافی‌های پیشرفته از تمامی شهرستان‌های استان به استان‌های مجاور ارجاع داده می‌شدند تلاشمان بر این شد که زیرساخت انجام این خدمت را در استان فراهم نماییم.
وی افزود: با پیگیری‌های مضاعف مدیریت بیمارستان و حمایت‌های رییس دانشگاه، یک دستگاه اکوکاردیوگرافی به همراه پروپ اکو مری و یک پروپ اکو مری جداگانه خریداری شد و اکوکاردیوگرافی از راه مری و اکو کنتراست و استرس اکو و اکوکاردیوگرافی در بیماران مادرزادی در بیماران بستری و سرپایی به‌زودی در این بیمارستان انجام خواهد شد.
دکتر بحرانی ضمن ابراز خرسندی از این خدمت گفت: با انجام این اکوکاردیوگرافی‌ها خدمات درمانی در بیماران قلبی باکیفیت بالاتری انجام خواهد شد و این امر بار سفر تشخیصی و درمانی به استان‌های مجاور را کاهش می‌دهد.