پروژه‌های مهم عمرانی در سه شیفت کاری فعال هستند
پروژه‌های مهم عمرانی در سه شیفت کاری فعال هستند

ندای استان:استاندار بوشهر گفت: پروژه‌های مهم عمرانی استان در سه شیفت کاری فعال هستند و انتظار داریم در موعد مقرر شاهد تکمیل و راه اندازی طرح‌های اولویت‌دار باشیم.

به گزارش ندای استان،احمد محمدی زاده صبح دوشنبه در نشست با مدیران استان بوشهر اظهار داشت: اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور و دولت سیزدهم به استان بوشهر از اولویت‌های مهم استان است که مدیریت ارشد استان برای تحقق این مهم گام بر می‌دارد.

وی افزود: به طور منظم و مکرر و با دقت و حساسیت، بر پروژه‌های عمرانی و اقتصادی سفر رئیس جمهور به استان، نظارت داریم و علاوه بر سرعت و شتاب، سطح کیفی اجرای پروژه‌ها نیز اهمیت زیادی دارد.

استاندار بوشهر با بیان اشاره به اعتبارات سفر رئیس جمهور بیان کرد: پنج هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تعهدات نفت و شورای راهبردی پتروشیمی در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان بوشهر است.

وی خاطر نشان کرد: در سفر دوم رئیس جمهور به استان بوشهر، چهار هزار و ۴۴۰ میلیارد تومان به‌عنوان تعهدات وزارت نفت و هزار میلیارد تومان نیز تعهدات شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برای اجرای طرح‌های مصوب هیئت دولت به تصویب رسید.

محمدی زاده بیان کرد: برخی از پروژه‌های مهم عمرانی استان در سه شیفت کاری فعال هستند و انتظار داریم در موعد مقرر شاهد تکمیل و راه اندازی طرح‌های اولویت دار باشیم.