اعلام نرخ تبلیغات نامزدهای مجلس در صداوسیمای بوشهر
اعلام نرخ تبلیغات نامزدهای مجلس در صداوسیمای بوشهر

ندای استان: ثبت نام نامزد‌های انتخابات برای تبلیغات تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز بوشهر آغاز شده است که برای این منظور در حوزه های ۴ گانه استان مبالغ ویژه ای در نظر گرفته شده است.

به گزارش ندای استان، ثبت نام از کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان بوشهر برای تبلیغات تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز بوشهر آغاز شده و علاقمندان می توانند از طریق سامانه ستاد تبلیغات به نشانی em۱۴۰۲.ir ثبت نام کنند.

به گفته رئیس صدا و سیما ۲۰۰ کانال انتخاباتی به تعداد حوزه های انتخابیه با هزینه کرد ۲۵۰ میلیارد تومان در تمامی استانها ایجاد شده است و در استان بوشهر نیز شنیده می شود زیر ساخت های لازم برای تبلیغات در حال آماده سازی است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهرگفت: تا نیمه نخست بهمن ماه کانال‌های تلویزیونی توسط صداوسیمای استان بوشهر در ۴ حوزه انتخابیه این استان راه‌اندازی می‌شود.

پورات اضافه کرد: در حوزه انتخابیه دیر،کنگان، عسلویه و جم کانال تلویزیونی «نایبند»، حوزه دشتی و تنگستان کانال «بیرمی»، دشتستان کانال تلویزیونی «نخلستان» و در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم کانال تلویزیونی «دریا» راه‌اندازی می‌شود.

هزینه ۲۵ تا ۴۵ میلیونی در بوشهر

براساس پیگیری های صورت گرفته، هر نامزد متقاضی تبلیغات تلویزیونی ۲۰ دقیقه فرصت تبلیغات تصویری دارد.

در این بین، نرخ اعلامی صداوسیما برای ۴ حوزه انتخابیه استان بوشهر به این شرح اعلام شده است:

حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم: هر کاندیدا ۴۵ میلیون تومان

حوزه انتخابیه دیر، کنگان و جم: هر کاندیدا ۳۵ میلیون تومان

حوزه انتخابیه دشتستان: هر کاندیدا ۲۵ میلیون تومان

حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان: هر کاندیدا ۲۵ میلیون تومان