۱۲۰۰ نفر راننده در بوشهر به مراجع قضایی معرفی شدند
۱۲۰۰ نفر راننده در بوشهر به مراجع قضایی معرفی شدند

ندای استان:رئیس پلیس راهور استان بوشهر گفت: براساس قانون اقدام به ایجاد تغییرات در پلاک جرم محسوب شده و پلیس نیز بر حسب وظیفه ذاتی خود با این عمل غیر قانون به شکل قاطع برخورد می‌کند.

به گزارش ندای استان،سرهنگ محمد صادقی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تبصره ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی در خصوص هر گونه دستکاری یا استفاده از پلاک‌های غیرمجاز و مخدوش کردن آن، پلیس راهور استان در راستای برخورد با این پدیده، اقدام به اجرا طرح برخورد با رانندگان این نوع وسایل نقلیه کرده است.

وی بیان کرد: در اجرای این طرح در ۹ ماهه امسال تعداد ۶ هزار و ۱۱۰ دستگاه انواع وسایل نقلیه با پلاک مخدوش اعمال قانون و تعداد یک‌هزار و ۲۷۸ نفر مالک یا راننده به مرجع قضایی معرفی و اعزام شدند.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر یادآور شد: براساس قانون اقدام به ایجاد تغییرات در پلاک جرم محسوب شده و پلیس نیز بر حسب وظیفه ذاتی خود با این عمل غیر قانون به شکل قاطع برخورد می‌کند.

صادقی یادآور شد: اقدام برخی از مالکان و رانندگان برای تغییر و مخدوش کردن پلاک تهدیدی بر امنیت روانی و جانی شهروندان و عبور از امنیت جامعه خط قرمز پلیس راهور است و این اجازه را به هیچ فردی نخواهیم داد.

وی افزود: به همین منظور این طرح با شدت بیشتر و با پایش تصویری دوربین‌ها و حضور فیزیکی ماموران پلیس راهور استان و با استفاده از ظرفیت های قضایی و فرهنگی ادامه می‌یابد.

صادقی تاکید کرد: مالکان و رانندگان به قانون احترام گذاشته و از هر گونه رفتار مغایر با قانون به جد اجتناب کنند.