جایزه ۲۵درصدی خوش حسابی در بوشهر مصوب شد
جایزه ۲۵درصدی خوش حسابی در بوشهر مصوب شد

ندای استان:رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: دومین جایزه خوش حسابی ۲۵ درصدی در سال جاری از امروز ۱۸ دی ماه تا ۱۸ اسفندماه با هدف رونق ساخت و ساز در این شهر اعمال می‌شود.

به گزارش ندای استان،” وحید نیک روش “روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای رونق ساخت و ساز در شهر بوشهر در سال نخست شورای ششم ۷۵درصد، در سال دوم شورا به مناسبت دهه ولایت و ایاد شعبانیه و هفته نکوداشت بوشهر ۲ جایزه خوش حسابی ۲۵ درصدی جهت شهروندان بوشهری اعمال شد که با استقبال خوبی مواجه شد.

وی افزود: در سال جاری نیز در راستای رونق ساخت و ساز که یکی از بخش‌های مهم اقتصاد شهری است به مناسبت سالروز فتح خرمشهر جایزه خوش حسابی ۲۵ درصدی اعمال شد و در جهت رفاه حال شهروندان شورا با دومین جایزه خوش حسابی در سال جاری از ۱۸ دیماه لغایت ۱۸ اسفند روز بوشهر موافقت کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر تصریح کرد: شهروندان بوشهری با پرداخت نقدی عوارض و هزینه‌های صدور پروانه و گواهی ساختمانی از ۱۵ دی تا ۱۸ اسفندماه از ۲۵ درصد تخفیف جایزه خوش حسابی برخوردار می شوند.

نیک روش افزود: نگاه شورا اعمال بسته‌های تخفیفی و مشوق‌های ساخت و ساز است که اعمال تخفیف ۵۰ درصدی بافت تاریخی و فرسوده از جمله آنها است.