افزایش پرداخت اعتبارات ارزش افزوده به شهرداری‌های استان
افزایش پرداخت اعتبارات ارزش افزوده به شهرداری‌های استان

ندای استان:مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر گفت: امسال پرداخت اعتبارات ارزش افزوده به شهرداری‌های استان بوشهر افزایش یافته است.

به گزارش ندای استان،مجید محمودی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال تاکنون ۲ هزار میلیارد تومان به حساب شهرداری‌های استان از محل ارزش افزوده واریز شده است.

وی با بیان اینکه این میزان پرداختی نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: همچنین در ۱۰ ماه امسال ۶۰۰ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان بوشهر از محل ارزش افزوده برای اجرا طرح‌های مختلف عمرانی و خدماتی واریز شده است.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر با اشاره به اینکه این استان دارای ۴۰ شهرداری است، اظهار داشت: توسعه عمران شهری و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در اولویت برنامه‌های شهرداری‌ها قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه توجه به زیرساخت‌های عمران شهری در دستور کار شهرداری‌های استان است، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده شهرداری‌های مرکز شهرستان‌های استان بوشهر موظف به اجرای حداقل یک پروژه عمران شهری در کنار سایر پروژه‌های عمرانی در سال جاری شده‌اند.

محمودی با تأکید بر توجه به درآمد پایدار شهرداری‌ها تصریح کرد: تحقق درآمد پایدار شهرداری‌ها نقش مهمی در تسریع و تکمیل طرح‌های عمران شهری دارد.

  • منبع خبر : مهر