۱۴میلیارد تومان تجهیزات دراختیار بیمارستان‌های گناوه قرار گرفت
۱۴میلیارد تومان تجهیزات دراختیار بیمارستان‌های گناوه قرار گرفت

ندای استان:تجهیزات جدید بیمارستان های امیرالمومنین(ع) و سوانح سوختگی شهرستان گناوه به ارزش ۱۴۵ میلیاردریال در آئینی رونمایی و در اختیار این ۲ مرکز درمانی قرار گرفت.

به گزارش ندای استان،رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر روز چهارشنبه در این آیین اظهار کرد: این تجهیزات شامل یک دستگاه آمبولانس با برند پیشرفته به ارزش ۶۰ میلیارد ریال، یک دستگاه سونوگرافی پیشرفته به ارزش ۲۷ میلیارد ریال، یک دستگاه رادیولوژی دیجتیال ثابت فول آبشن به ارزش ۳۵ میلیارد ریال در اختیار بیمارستان امیرالمومنین(ع) و یک دستگاه رادیولوژی پرتابل به ارزش ۲۳ میلیارد ریال در اختیار بیمارستان سوانح سوختگی شهرستان گناوه جهت خدمت رسانی به مردم قرار گرفت.

” حسن ملکی ” گفت: دستگاه‌های سونوگرافی و رادیولوژی به زودی وارد مدار خدمت خواهند شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر افزود: در راستای خدمت به مردم گناوه در یک ماه گذشته ۱۱ پزشک متخصص در رشته های مختلف به بیمارستان شهرستان اختصاص یافته و مستقر شدند.

وی بیان کرد: در حوزه خدمات پرستاری، براساس آزمونی که برای گناوه و دیلم برگزار شد،در مرحله گزینش نیرو هستیم و به زودی پس از طی شدن فرایند استخدامی، مستقر می شوند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: تجهیزات مناسبی که به بیمارستان‌های شهرستان گناوه اختصاص یافته جای تقدیر دارد اما هرچند نیاز به تجهیزات بیشتری است و مردم بیش از این حق دارند.

عبدالکریم جمیری افزود: توقع مردم گناوه به دستگاه ام. آر. آی به حق است که با پیگیری های انجام شده از طریق وزراتخانه، قول قطعی تامین آن را در بیمارستان دادند و موافقت نامه نیز صادر شده است.

  • منبع خبر : ایرنا