آغاز ساخت ۱۲۰۰ واحد مسکونی در بوشهر
آغاز ساخت ۱۲۰۰ واحد مسکونی در بوشهر

ندای استان: استاندار بوشهر گفت: ساخت یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی “آپارتمانی” در شهرک نیایش بوشهر آغاز شده که انتظار است با تکمیل آن خانواده های واجد شرایط صاحب مسکن شوند.

به گزارش ندای استان،”احمد محمدی زاده ” روز یکشنبه در حاشیه بازدید از شهرک نیایش شهر بوشهر اظهار کرد: توسعه زیرساخت های این محدوده شهری بوشهر مورد توجه قرار دارد که در همین زمینه طرح‌های زیرساختی ارزشمند در دست اجرا است.

وی افزود: در محدوده شهرک نیایش بیمارستان های جایگزین فاطمه زهرا (س) و اعصاب و روان از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردارند و ۲ بیمارستان نیز توسط بخش خصوصی در این محله در حال ساخت است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: پارک علم و فناوری خلیج فارس نیز برنامه ریزی کرده که ۱۵ هکتار زمین در شهرک نیایش به شرکت های دانش بنیان، واگذار تا فعالیت های این شرکت ها، ساماندهی شود.

وی همچنین از اجرای ۲ طرح بزرگ عمران شهری در شهرک نیایش خبر داد و گفت: دریاچه طبیعی خلیج فارس و ۲ روگذر که بزرگراه امام علی (ع) را به جاده برازجان وصل می کند از طرح های جدید و مهم در این شهرک محسوب می‌‍شوند.

محمدی زاده بیان کرد: پارک ملت با ۲۵۰ هکتار وسعت در جوار نیروگاه اتمی در حال ساخت است که امیدوارم این پارک با کیفیت مطلوبی اجرایی و عملیاتی شود و فضای سبز و امکانات تفریحی و رفاهی مورد نیاز محقق شود.