امضای تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری مجتمع اقتصادی کمیته امداد در بوشهر
امضای تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری مجتمع اقتصادی کمیته امداد در بوشهر

ندای استان:استاندار بوشهر گفت: با امضا تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری مجتمع اقتصادی کمیته امداد کشور، ۶ طرح اقتصادی در حوزه‌های مختلف در استان اجرا می‌شود.

به گزارش ندای استان،احمد محمدی‌زاده در آیین انعقاد تفاهم‌نامه با مجتمع اقتصادی کمیته امداد کشور با اشاره به اینکه استان بوشهر در بخش‌های مختلف دارای ظرفیت‌های مهمی برای سرمایه‌گذاری است، گفت: کمیته امداد در رسیدگی به محرومان و نیازمندان جامعه تا کنون نقش مهمی ایفا کرده و سرمایه‌گذاری این نهاد در طرح‌های مختلف به سود مددجویان است.

وی هدف از انعقاد تفاهم‌نامه با مجتمع اقتصادی کمیته امداد را توانمندسازی مددجویان عنوان کرد و افزود: ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان زیرپوشش کمیته امداد از اهداف مهم انعقاد تفاهم‌نامه با مجتمع اقتصادی کمیته امداد کشور است.

استاندار بوشهر خودکفایی اقتصادی مددجویان کمیته امداد را از دیگر اهداف این اقدام دانست و یادآور شد: اشتغال‌زایی جوانان و مددجویان از برنامه‌های در اولویت استان است و از همه ظرفیت‌ها برای تحقق این مهم استفاده می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر نیز هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه را ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان دانست و گفت: با هدف تقویت درآمد و معیشت مددجویان و ایجاد اشتغال خانوار‌های تحت پوشش کمیته امداد در استان، تفاهم‌نامه‌ای در قالب ۶ طرح اقتصادی با مجتمع اقتصادی کمیته امداد کشور منعقد شد.

علی باستین افزود: این طرح‌ها در حوزه‌های پرورش آبزیان، بخش کشاورزی، ایجاد گلخانه و حوزه معدن است که امیداریم باعث توانمندسازی و حمایت از اقشار نیازمند شود.

وی با بیان اینکه این ۶ طرح در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود گفت: تمامی منافع حاصل از اجرای این طرح‌ها به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهر اختصاص می‌یابد.

مدیرعامل مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور هم با بیان اینکه این نهاد در عرصه‌های مختلف دارای تخصص‌های لازم در عرصه سرمایه‌گذاری است، گفت: امسال مجتمع اقتصادی کمیته امداد برای ساخت مسکن و تهیه جهیزیه جامعه هدف برنامه‌ریزی کرده است.

محمد امید ساخت ۷ هزار واحد مسکونی برای تامین مسکن مددجویان کمیته امداد و ایتام را از برنامه‌ریزی امسال این نهاد دانست و افزود: کمیته امداد در راستای رفع محرومیت در نقاط مختلف کشور تفاهم‌نامه‌های زیادی منعقد کرده است.

در این نشست تفاهم‌نامه اجرای ۶ طرح اقتصادی با حضور استاندار، مدیرعامل مجتمع کمیته امداد، معاون هماهنگی اقتصادی استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر منعقد شد.

  • منبع خبر : تسنیم