اعطای وام ۱۰۰ میلیونی بلاعوض ساخت مسکن در بوشهر
اعطای وام ۱۰۰ میلیونی بلاعوض ساخت مسکن در بوشهر

ندای استان:مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیز ۱۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض جهت احداث مسکن پرداخت می شود.

به گزارش ندای استان،علیرضا مقدم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگار فارس، با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، اظهار داشت:  به مناسبت هفته  بسیج ۲۱ پروژه عمرانی  با اعتبار ۱۵۸ میلیارد ریال در سطح روستاهای استان بوشهر به بهره برداری می رسد.

وی افزود: این پروژه ها شامل آسفالت معابر، پیاده رو سازی، کانال دفع آب های سطحی، بهسازی معابر، دیوار حفاظتی ، چمن مصنوعی مینی فوتبال و دیوار ساحلی است که در روستاهای شهرستان های استان افتتاح می شود.

مقدم ادامه داد: اعتبار این پروژه ها از محل  اعتبارات داخلی بنیاد مسکن، شرکت ملی نفت ایران، تملک دارایی و قیر رایگان است.

وی از افتتاح ۵۰۰ واحد مسکن روستایی با اعتبار هزار میلیارد ریال در هفته بسیج خبر داد و افزود: این واحدهای مسکونی از محل تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی است که در تمامی روستاهای استان بوشهر افتتاح و به بهره برداری می رسد و در اختیار مردم قرار می گیرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر یادآور شد:  براساس تفاهم نامه منعقد شده با بنیاد مستضعفان ۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض  و ۲ تُن میله گرد و ۱۰ تُن سیمان جهت ساخت این واحد های مسکونی به اقشار کم درآمدی که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند، تعلق می گیرد.

وی افزود: همچنین به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیز ۱۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض جهت احداث مسکن پرداخت می شود.