۱۲۰۰ برنامه ویژه هفته بسیج در استان/یک سوم مردم بوشهر بسیجی اند
۱۲۰۰ برنامه ویژه هفته بسیج در استان/یک سوم مردم بوشهر بسیجی اند

ندای استان:سردار رزمجو گفت:بسیجیان استان بوشهر در قالب ۱۲ ناحیه مقاومت فعالیت می‌کنند.

به گزارش ندای استان،سردار علی رزمجو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با گرامیداشت سالروز تأسیس بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل(ره) در ۵ آذرماه ۱۳۵۸ اظهار داشت: حضرت امام راحل(ره) بر نقش مردم و اهمیت حیاتی آنان در تأمین سلامت، امنیت، اقتدار و صلابت جامعه و موفقیت‌های انقلاب اسلامی تأکید و در ۵ آذر ماه ۱۳۵۸ فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را صادر کردند.

وی با بیان اینکه برکات این شجره طیبه و عطر شکوفه‌های آن در عرصه‌های گوناگون پرتوافشانی کرده است،گفت: نقش نیروی مردمی بسیج و پیوند آسمانی آن با ولایت انقلاب اسلامی را به یک انقلاب شکست‌ناپذیر تبدیل کرده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به نقش بسیج در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی و موفقیت‌های آن خاطرنشان کرد: بسیج در استان بوشهر در ۲۰ قشر سازماندهی شده است.

رزمجو با اشاره به اینکه بیشتر مردم استان بوشهر بسیجی هستند گفت: یک‌سوم جمعیت استان بوشهر در قالب بسیج سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر سازماندهی و ثبت سامانه شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان استان بوشهر در ۸۰۰ پایگاه مقاومت و ده‌ها حوزه مقاومت سازماندهی شده‌اند، گفت: بسیجیان استان بوشهر در قالب ۱۲ ناحیه مقاومت فعالیت می‌کنند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از تدوین یک‌هزار و ۲۲۳ برنامه ویژه هفته بسیج در استان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها در ۱۱ قرارگاه و ۶ کارگروه تخصصی تدوین و اجرایی می‌شود.

سردار رزمجو اضافه کرد: در این هفته که با شعار «بسیج امید ملت ایران اسلامی» برنامه‌ریزی شده طرح‌های جشنواره مالک‌اشتر، افتتاح آزمایشگاه درمانگاه سپاه استان، تجلیل از برترین‌های قرآنی بسیج، جشن وصال ازدواج و توزیع یک‌هزار و ۶۷۰ دست جهیزیه اجرا می‌شود.

وی برگزاری همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت، طرح‌های گروه‌های پیشگامان رهایی، افتتاح ساختمان پایگاه مقاومت گناوه و دلوار، یادواره شهدای رسانه، گردهمایی هنرمندان بسیجی را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در استان بوشهر دانست.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تجلیل از خادمان اربعین حسینی، عطرافشانی گلزار شهدای گرانقدر، یادواره شهدای زن، همایش جامعه تمدن‌ساز، یادواره شهدای دشتی، مسابقات کشتی قهرمانی بسیج، جشنواره جهادگران علم و فناوری و رزمایش اقتدار بسیج در سراسر استان بوشهر را از دیگر برنامه‌های شاخص هفته بسیج در استان بوشهر از ۲۹ آبان تا ۵ آذر اعلام کرد.