نجات غریق کودک چهارساله تنگستانی تقدیر شد+عکس
نجات غریق کودک چهارساله تنگستانی تقدیر شد+عکس

ندای استان:با حضور مسئولین شبکه بهداشت و درمان تنگستان و مسئولین هلال‌احمر از حوریه لطیفی بهورز روستای سالم آباد، نجات غریق کودک چهارساله تنگستانی تقدیر شد.

به گزارش ندای استان،معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان تنگستان در این مراسم گفت: به مصداق و تائید قرآن، هر کس جانی را نجات دهد مانند آن است که جان همه مردم را نجات داده است.
مهندس فرامرز صیادی بیان داشت: خدمت مفهومی است متشکل از اخلاص، فداکاری، ایثار و تحمل رنج و سختی درراه خدمت به مردم و این حقیقت وقتی بیشتر متجلی می‌شود که می‌بینیم تلاش برای نجات جان یک انسان تا آخرین لحظه ادامه پیدا می‌کند و وقتی به نتیجه می‌رسد همه این مفهوم‌ها نیز زنده شده و این دقیقاً همان نقطه‌ای است که امید به جامعه تزریق می‌شود.
معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان تنگستان تصریح کرد: امروز همه ما خرسند از نجات یکی از هم‌وطنانمان هستیم اما نباید این نکته را فراموش کنیم که باید اقدامات پیشگیرانه از این اتفاقات با آموزش خانواده‌ها در قدم اول و پس‌ازآن با نصب تابلوهای هشداردهنده و استقرار تیم‌های نجات غریق در محل‌های حادثه‌خیز دریا انجام شود.
در تیرماه سال جاری بود که کودکی ۴ ساله پس از غرق‌شدگی در ساحل روستای سالم آباد توسط حوریه لطیفی بهورز این روستا با انجام احیاء موفق نجات یافت و حال مسئولین شبکه بهداشت و درمان تنگستان و مسئولین هلال‌احمر به همراه خانواده کودک نجات‌یافته با حضور در محل کار این بهورز او را موردتقدیر قراردادند.