دستگیری سارقان ۵۰۰ میلیون تومان طلا حین خروج از بوشهر
دستگیری سارقان ۵۰۰ میلیون تومان طلا حین خروج از بوشهر

ندای استان:فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: طی یک عملیات پلیسی تعقیب و مراقبت، سارقان طلا در کمتر از یک ساعت پس از ارتکاب سرقت در حین خروج از استان به همراه طلاهای سرقتی در شهرستان دیلم دستگیر شدند.

به گزارش ندای استان،سردار “حیدر سوسنی” اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت طلای یکی از بانوان در شهر گناوه بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی و تیم تشخیص هویت در صحنه حاضر و پس از انجام کار اطلاعاتی و تخصصی در محل وقوع سرقت، با استفاده از اقدامات فنی و تحقیقات محلی خودروی مورد استفاده توسط سارقان را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: ماموران ضمن اطلاع رسانی سریع و اجرای طرح مهار در سطح شهرستان‌های همجوار، هم‌زمان تیمی از پلیس آگاهی و کلانتری ۱۱ جانبازان به سمت شهرستان دیلم و خروجی استان اعزام شدند.

سوسنی ادامه داد: با مسجل شدن خروج سارقان به سمت استان خوزستان آمادگی لازم به ایستگاه بازرسی “بی بی حکیمه” شهرستان دیلم نیز داده شد که با هوشیاری و آمادگی ماموران ایستگاه بازرسی، خودرو متوقف و سارقان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه از سارقان پنج میلیارد ریال طلای سرقتی کشف شد، عنوان کرد: متهمان در تحقیقات صورت گرفته به بزه انتسابی اعتراف کردند که جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.