خبر جدید استاندار از راه آهن بوشهر- شیراز
خبر جدید استاندار از راه آهن بوشهر- شیراز

ندای استان: استاندار بوشهر گفت: راه آهن بوشهر – شیراز از مطالبات دیرینه مردم این استان است که پیمانکاران تمام قطعات این خط ریلی انتخاب شده‌اند.

به گزارش ندای استان،احمد محمدی زاده در نشست با مدیران و کارشناسان اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر اظهار کرد: راه آهن بوشهر – شیراز در مجموع ۴۳۷ کیلومتر است که ۱۲۵ کیلومتر آن در استان بوشهر و مابقی در استان فارس احداث می‌شود.

وی افزود: این طرح شامل ۱۰ قطعه است که سرعت بخشی در اجرای آن بجد پیگیری می شود.

محمدی زاده یادآورشد: بهره برداری از این خط ریلی نقشی بی‌بدیل در پویایی و رونق اقتصادی استان بوشهر دارد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه راه‌آهن شیراز- بوشهر – عسلویه تامین اعتبار شده است ادامه داد: قطعات مختلف این طرح از پیشرفت فیزیکی متفاوتی برخوردار هستند و نسبت به گذشته پیشرفت آنها افزایش یافته است.

وی از تلاش برای تکمیل راه‌آهن و آزاد راه بوشهر – شیراز خبر داد و گفت: طرح‌های حوزه مسکن و راهسازی استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود.

استاندار بوشهر آزاد راه بوشهر به شیراز، پروژه راه آهن، نهضت ملی مسکن و بزرگراه‌ها را از مهمترین طرح‌های این حوزه دانست و بیان کرد: تکمیل طرح‌های راهسازی و بزرگراه‌های در دست اجرا نیز مورد توجه و تاکید قرار دارد و باید اعتبارات مورد نیاز این پروژه‌ها در کمترین زمان تامین شود.

وی با اشاره به اهمیت طرح‌های حوزه مسکن و راهسازی گفت: طرح نهضت ملی مسکن از اولویت‌های دولت سیزدهم به‌شمار می‌رود و در استان بوشهر تاکنون اقدامات لازم برای سرعت بخشی در این طرح انجام شده است.

Visited 3 times, 1 visit(s) today