طرح مبارزه با قاچاق کالا در استان بوشهر اجرا شد
طرح مبارزه با قاچاق کالا در استان بوشهر اجرا شد

ندای استان:فرمانده انتظامی استان بوشهر از اجرای طرح سه روزه مبارزه با قاچاق کالا در این استان خبر داد و گفت: بیش از ۳۵۵ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در استان بوشهر کشف شد.

به گزارش ندای استان،سردار حیدر سوسنی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی در راستای اجرای طرح سه روزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز طی اقدامات اطلاعاتی، کشفیات گسترده‌ای را در سطح استان داشتند.

وی با اشاره به توقیف ۱۸ دستگاه خودرو حامل انواع کالای قاچاق اضافه کرد: از جمله کالاهای کشف شده می‌توان به لوازم آرایشی و بهداشتی، پارچه، پوشاک، لوازم آشپزخانه، مواد خوراکی، لوازم تحریر، تجهیزات مخابراتی، تجهیزات رایانه و غیره اشاره کرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه در این راستا ۲۰ نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای توقیفی ۳۵۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سردار سوسنی به شهروندان توصیه کرد: به منظور حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با قاچاق کالا، از خرید و استفاده از کالاهای قاچاق خودداری و موارد مشکوک را به فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.