تامین اجتماعی استان بوشهر در رتبه نخست کشور ایستاد
تامین اجتماعی استان بوشهر در رتبه نخست کشور ایستاد

ندای استان:مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: براساس ارزیابی صورت گرفته این اداره کل از سوی سازمان تامین اجتماعی جایگاه نخست کشور قرار گرفت.

به گزارش ندای استان به نقل از روابط اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر، محمدجواد بازدرهوا در تشریح این خبر اظهار کرد: کسب این رتبه ارزشمند حاصل کاری گروهی کارکنان اداره کل تامین اجتماعی در استان بوشهر که با رویکرد جهادی از هیچ تلاشی برای خدمت رسانی شایسته به هم استانی‌ها دریغ نمی کنند.

وی بیان کرد: این ارزیابی مربوط به سه ماهه دوم سال جاری است که با تمرکز ویژه به حوزه های مختلف انجام شده است.

بازدرهوا ادامه داد: اداره کل تامین اجتماعی‌استان بوشهر همواره با تمرکز به سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب و با برنامه های راهبردی دولت مردمی سیزدهم ایت الله رییسی تلاش کرده تا سازمانی در مسیر تحول،عدالت،اعتماد و همچنین در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی برای خدمت رسانی به مردم باشد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر تصریح کرد: در ارزیابی انجام شده شاخص های مختلفی از جمله ارائه خدمات غیرحضوری، تکریم ارباب رجوع، اجرا طرح های فراگیر خانواده های ایرانی و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی مدنظر قرار گرفت .که با تلاش های موثر انجام شده توسط همکاران اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر به رتبه یک کشوری در بین سایر استان ها قرار گیرد.

بازدرهوا ادامه داد: اعتماد نزدیک به ۸۰ درصدی جمعیت استان بوشهر به بیمه تامین اجتماعی مسئولیتی خطیر برای اداره کل ایجاد کرده که به تناسب این میزان از اعتماد خود را مکلف به خدمت رسانی شایسته به هم استانی ها می دانیم.

بازدرهوا اظهار کرد: طرح های بیمه ویژه زنان خانه دار، ورزشکاران و دانشجویان از جمله طرح های شاخص تامین اجتماعی در استان بوشهر است که با استقبال خوبی همراه شده است و انتظار داریم سایر هم استانی ها و بویژه دانشجویان نیز با هدف برخورداری از سابقه بیمه ای در ایام تحصیل از این مزیت مهم استفاده کنند.

وی گفت: در راستای حمایت از واحدهای تولیدی نیز اقدامات بسیار خوبی در جهت تحقق شعار سال انجام شده که مورد توجه ویژه جامعه هدف سازمان در استان بوشهر از جمله طرح بخشودگی جرائم ،تقسیط بدهی کارفرمایان برای مرحله سوم و حذف سقف پرداخت حق بیمه از طریق غیر حضوری قرار گرفته است.