اولین پرواز شرکت جدید هواپیمایی در بوشهر به زمین نشست
اولین پرواز شرکت جدید هواپیمایی در بوشهر به زمین نشست

ندای استان:مدیرکل فرودگاههای استان بوشهر گفت: هم اینک در هفته ۸۰ سوتی پرواز در فرودگاه بوشهر انجام می شود که بیشتر آنها در مسیر بوشهر – تهران است .

به گزارش ندای استان،مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر گفت: نخستین پرواز شرکت هواپیمایی «چابهار » با هواپیمای « ام دی » با ظرفیت ۱۶۰ نفر روز دوشنبه در فرودگاه بین المللی بوشهر به زمین نشست.

«عباس اسماعیلی» روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا در بوشهر اظهار کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده « شرکت هواپیمایی چابهار» در هفته ۲ پرواز در مسیر تهران – بوشهر و بالعکس انجام خواهد داد.

وی افزود: همچنین با هماهنگی انجام شده با شرکت هواپیمایی « ایر وان» در زمینه تسهیل سفرهای هوایی برای شهروندان بوشهری در هفته ۶ پرواز فوق العاده در مسیر تهران – بوشهر برقرار کرده که بدنبال دائمی کردن این پروازها هستیم.

اسماعیلی یادآور شد: با مسوولان شرکت هواپیمایی « وارش» نیز مذاکره  انجام شده که افزون بر انجام پروازهای شب در هفته ۲ روز نیز پرواز صبح در مسیر تهران – بوشهر برقرار می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر ادامه داد: باتوجه به استقبال بوشهری ها برای سفرهای زیارتی مشهد مقدس مقرر شده علاوه بر شرکت هواپیمایی « ایران ایرتور» شرکت های هواپیمایی « کاسپین و سپهران» نیز در مسیر بوشهر – مشهد و بالعکس پرواز هفتگی دایر کنند.

وی گفت: در برنامه زمستانی شرکت هواپیمایی « کاسپین» در نیمه دوم آبان در هفته یک پرواز بوشهر – رشت و ۲ پرواز بوشهر- تبریز پیش بینی شده است.

اسماعیلی افزود: مسوولان « شرکت هواپیمایی چابهار» اظهار تمایل کرده اند در صورت مسافر یک پرواز در مسیر بوشهر- نجف به صورت هفتگی برقرار کنند.

وی ادامه داد: همچنین « شرکت قشم ایر» نیز اظهار تمایل کرده که خط پروازی خارجی در مسیر بوشهر- دبی برقرار کند.

مدیرکل فرودگاههای استان بوشهر گفت: هم اینک در هفته ۸۰ سوتی پرواز در فرودگاه بوشهر انجام می شود که بیشتر آنها در مسیر بوشهر – تهران است .

اسماعیلی یادآور شد: همچنین از فرودگاه بوشهر در مسیرهای مشهد، جزیره خارگ و بندرعباس نیز پرواز انجام می شود.

وی گفت: برقراری پروازهای جدید علاوه بر کاهش مشکلات کمبود بلیط باعث کاهش قیمت آن نیز خواهد شد.