مفقودی بسته های پستی در بوشهر صحت ندارد/ نارضایتی از ما یک صدم درصد است
مفقودی بسته های پستی در بوشهر صحت ندارد/ نارضایتی از ما یک صدم درصد است

ندای استان:مدیرکل پست استان بوشهر گفت: به خاطر سختی کار و گرمای هوا کسی حاضر نیست در پست کار کند ما حتی برای جذب نیرو مجبور شدیم در سایت دیوار آگهی بزنیم اما متقاضی وجود ندارد.

به گزارش ندای استان،جهانشیر بارگاهی در نشست خبری به مناسبت روز پست در استانداری بوشهر، درپاسخ به سوالی در خصوص گلاه برخی افراد درباره مفقود شدن بسته های پستی گفت: این موضوع که بسته های مردم در فرایند ارسال توسط پست مفقود می شود، صحت ندارد ولی به صورت موردی ممکن است در جابه جایی ها مفقود شود که پس از پیگیری پیدا و مشکل رفع شده است.

وی همچنین در پاسخ به سوالی دیگر درخصوص کمبود نیرو در پست گفت: جذب نیروی دولتی از طریق سازمان استخدامی کشور انجام می شود و ما فقط می توانیم نیروی شرکتی را جذب کنیم که در همین راستا  برای جبران این کمبودها، امسال ۱۹ نیروی شرکتی جذب شده  اما به دلیل سختی کار بر روی باجه، تعدادزیادی از نیروها کار را رها می کنند.

مدیرکل پست استان بوشهر ادامه داد: به خاطر سختی کار و گرمای هوا کسی حاضر نیست در پست کار کند ما حتی برای جذب نیرو مجبور شدیم در سایت دیوار آگهی بزنیم اما متقاضی وجود ندارد.

وی در خصوص عدم دریافت برخی کالاها توسط پست به دلیل اینکه قاچاق می داند، گفت: خروج انبوه کالاهای خارجی (ته لنجی) از طریق مرسوله پستی به خارج از استان قانونی نیست و بر اساس مصوبه دولت قاچاق محسوب و منجر به توقیف کامیون پست توسط پلیس می شود.

وی افزود: تاکنون هیچ  کالایی از مردم عادی توقیف نشده است و اگر موردی در استان بوده است کالاهای انبوه و ممنوعه بود که قاچاق محسوب می شود.

بارگاهی با بیان اینکه سالانه بیش از ۷ میلیون مرسوله به استان وارد و خارج می شود، گفت: مشتریان از عملکرد پست رضایت دارند  اگر نارضایتی هم وجود داشته باشد کمتر از یک صدم درصد است.

به گفته وی، پست بوشهر طی نیمه نخست امسال ۲۵ درصد افزایش ترافیک کاری داشته که از نظر این شاخص در کشور اول می باشد.

مدیرکل پست استان بوشهر همچنین درخصوص نارضایتی از نرسیدن به موقع محوله های پستی خصوصا پست پیشتاز، دلیل آن را کاهش پروازهای استان دانست و گفت: به زودی خط جدید کامیون از تهران به بوشهر فعال می شود که نقش مهمی در جابجایی محموله های پستی خواهد داشت.