برقراری پرواز بوشهر به تبریز و رشت
برقراری پرواز بوشهر به تبریز و رشت

ندای استان:به گفته اسماعیلی این مسیرها با توجه به درخواست های مردم عزیز برقرار گردیده و امید است با حمایت خود مردم باعث ماندگاری پروازها در این مسیرهای پرتردد شود.

به گزارش ندای استان،عباس اسماعیلی سرپرست فرودگاه‌های استان بوشهر گفت:پروازهای مسیر تبریز و رشت از هفته دوم آبان ماه از فرودگاه بوشهر آغاز خواهد شد.

اسماعیلی در این خصوص گفت: شرکت هواپیمایی کاسپین با انجام مکاتبات و پیگیری های بسیار اقدام به برقراری پرواز در مسیر بوشهر _ تبریز _ بوشهر و بوشهر _ رشت _ بوشهر کرده است که این پروازها از هفته دوم آبان ماه آغاز خواهد شد.

وی عنوان کرد: این پروازها با هواپیمای بویینگ ۷۳۷ و یا MD انجام می‌شود و طبق برنامه روزهای سه شنبه و جمعه از فرودگاه بوشهر به سمت تبریز و در مسیر رشت روزهای دوشنبه انجام می‌شود.

به گفته اسماعیلی این مسیرها با توجه به درخواست های مردم عزیز برقرار گردیده و امید است با حمایت خود مردم باعث ماندگاری پروازها در این مسیرهای پرتردد شود.

پیش از این سرپرست اداره کل فرودگاه‌های استان بوشهر از افزایش رده فرودگاه برابر استانداردهای هوانوردی از رده ”D” به رده ”E”  برای پذیرش هواپیماهای پهن پیکر خبر داده بود.