وعده نماینده مجلس برای فاضلاب چغادک
وعده نماینده مجلس برای فاضلاب چغادک

ندای استان:نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس اعتبار مورد نیاز شبکه فاضلاب شهر چغادک را ۹۰۰ میلیارد تومان دانست و گفت: با نظر مساعد وزیر نیرو برای برگزاری مناقصه پروژه فاضلاب چغادک ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد.

به گزارش ندای استان،عبدالکریم جمیری در نشست بررسی طرح فاضلاب شهر چغادک با بیان اینکه یکی از مطالبات مردم ایجاد شبکه فاضلاب به ویژه در نقاط ساحلی است اظهار داشت: در نشست با مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بر توجه به توسعه شبکه فاضلاب در شهرها تأکید شد.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس با تأکید بر تکمیل طرح‌های فاضلاب در شهرهای بوشهر بیان کرد: عدم احداث یا نیمه تمام ماندن زیرساخت‌های سامانه دفع بهداشتی فاضلاب در مراکز جمعیتی استان بوشهر به‌خصوص نوار ساحلی یا نزدیک به ساحل سبب ایجاد مخاطرات عدیده بهداشتی و زیست محیطی شده است.

وی افزود: شهر چغادک یکی از مناطقی است که در صورت عدم چاره‌اندیشی در ایجاد شبکه فاضلاب، به دلیل شرایط خاص جغرافیایی، شهرسازی، زمین‌شناسی، توپوگرافی و زیرساختی در آستانه بحران محیط زیستی و اجتماعی قرار خواهد گرفت.

جمیری افزود: بنا به این ضرورت به وزیر نیرو تأکید شد تا روند اجرایی شبکه فاضلاب شهر چغادک و تأمین مالی از محل منابع در اختیار در اولویت قرار گیرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس با اشاره به نظر مثبت وزیر نیرو در طرح فاضلاب چغادک گفت: در برآورد اولیه این پروژه ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار لازم دارد که خوشبختانه با نظر مساعد وزیر نیرو برای برگزاری مناقصه ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد.