تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی پارس جنوبی
تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی پارس جنوبی

ندای استان:مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی بومی‌ها در پارس جنوبی تا ۲۰ شهریور خبر داد.

به گزارش ندای استان،مصدق کشاورزی بیان کرد: ثبت‌نام آزمون استخدامی ۸۵۸ نفراز فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در بیست رشته برای ۹ رسته فعالیت که از شنبه ۴ شهریور در استان بوشهر آغاز شده و تا جمعه ۱۷ شهریور ادامه داشت تا ۲۰ شهریور تمدید شده است.
وی علت تمدید مهلت ثبت‌نام را استفاده حداکثری کارجویان بومی از این فرصت خواند و افزود: از همه واجدان شرایط می‌خواهیم نسبت‌به ثبت‌نام تا تاریخ اعلام شده اقدام کنند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر عنوان کرد: تغییراتی در دفترچه آزمون لحاظ شده است و افراد دارای مدارک دیپلم و فوق دیپلم مرتبط با رشته آتش‌نشانی هم می‌توانند در این آزمون ثبت نام کنند.
وی یادآور شد: متقاضیان می‌توانند نسبت‌به ثبت نام از طریق پایگاه اینترنتی دانشگاه خلیج فارس بوشهر به آدرس http://www.pgu.ac.ir اقدام کنند و هرگونه تغییر و اصلاح نیز فقط از طریق این پایگاه خواهد بود و اطلاع‌رسانی خواهد شد.
کشاورزی رشته‌های مورد نیاز در مشاغل ۹ گانه را مهندسی شیمی، مکانیک، پلیمر، نفت، کنترل و ابزاردقیق، صنایع، متالوژی، بازرسی فنی، جوش، ایمنی و بهداشت عمومی و مهندسی مواد عنوان کرد.