با حضور رییس جمهور؛منحصربه فردترین پروژه تاریخ صنعت نفت افتتاح می شود
با حضور رییس جمهور؛منحصربه فردترین پروژه تاریخ صنعت نفت افتتاح می شود

ندای استان:گفته می‌شود در هفته جاری رئیس جمهور به عسلویه سفر می‌کند.

به گزارش ندای استان،پروژه فاز ۱۱ پارس جنوبی که از آن به عنوان منحصربه فردترین و سنگین ترین پروژه تاریخ صنعت نفت نام برده می شود و در مرزی ترین نقطه کشورمان در دریا قرار دارد، آینده توسط رییس جمهور افتتاح خواهد شد.
با افتتاح و آغاز به کار رسمی فاز ۱۱ پارس جنوبی در وهله اول به طور روزانه بین ۱۱ تا ۱۵ میلیون متر مکعب گاز و در گام های بعدی تا روزی ۵۶ میلیون متر مکعب گاز، ۵۰ هزار بشکه میعانات گازی و ۷۵۰ متریک تن گوگرد در روز تولید خواهد شد.
فاز ۱۱ پارس جنوبی که به دست توانمند متخصصین داخلی صنعت نفت احداث و تکمیل شد آنچنان پراهمیت است که رییس جمهور در یکی از گرم ترین ماه های سال به استان بوشهر سفر کرده و شخصا این پروژه را افتتاح خواهد کرد. موضوعی که در دوره های گذشته نیز کمتر مسبوق به سابقه بوده است.
حضور رییس جمهور در گرمای طاقت فرسای تابستان و افتتاح فاز ۱۱ پارس جنوبی ضمن پراهمیت بودن این پروژه نفتی بیانگر احترام و قدردانی رییسی از مدیران، متخصیین، کارکنان و کارگران صنعت نفت بوده که در شرجی بالای ۹۰ درصد و گرمای ۵۰ درجه جنوب کشور با تلاش و کوشش خود چرخ های صنعت را به حرکت درمی آورند.
استاندار بوشهر گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز دوشنبه هفته جاری برای افتتاح چند طرح مهم اقتصادی به این استان سفر می‌کند.