استاندار:بوشهر تبدیل به کارگاه بزرگ عمرانی و اقتصادی شده است
استاندار:بوشهر تبدیل به کارگاه بزرگ عمرانی و اقتصادی شده است

ندای استان: استاندار بوشهر گفت: با اجرای بیش از یکهزار و ۱۵۹ طرح، روستاها و شهرهای استان بوشهر به کارگاه بزرگ سازندگی، عمرانی و اقتصادی تبدیل شده است.

به گزارش ندای استان،احمد محمدی‌زاده روز جمعه در حاشیه بازدید از میز خدمت دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر اظهار کرد: در مدت ۱۷ ماه از استقرار دولت سیزدهم، رئیس جمهور ۲ بار به استان‌ها سفر کرده که در جریان سفرهای وی به استان بوشهر تمام مطالبات مردم در ابعاد گوناگون مورد توجه قرار گرفته است.

وی بیان کرد: از دهه فجر سال گذشته تاکنون در همه فرصت‌ها شاهد افتتاح طرح‌ها در بخش‌های مختلف هستیم که این روند نویدبخش توسعه و پیشرفت شتابان استان بوشهر است.

استاندار بوشهر با اشاره به شکست دشمن در ابعاد گوناگون تصریح کرد: با این روندی که در پیش گرفته شده بدون تردید مشکلات کنونی در جامعه پشت سرگذاشته می‌شود و رفاه و آسایش مردم بیش از پیش افزایش می‌یابد.

محمدی‌زاده ادامه داد: ایران اسلامی با وجود ترفند و دسیسه‌های دشمنان، در جهان مورد استقبال ویژه قرار دارد و درحالی که ایران اسلامی رو به پیشرفت و توسعه است آمریکا و شیطان بزرگ از قافله عقب مانده و رو به اضمحلال و فروپاشی می‌رود.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها همواره تلاش دارند تا با واسطه کشورهای منطقه با مسئولان ایران اسلامی ارتباط برقرار کنند.

استاندار بوشهر گفت: عزتمندی ایران اسلامی به گونه‌ای است در قبال آزادی چند جاسوس پول‌های بلوکه شده جمهوری اسلامی ایران در کره جنوبی، عراق و ترکیه در مسیر آزاد شدن قرار گرفته است.

محمدی زاده با اشاره به اینکه اسرائیل غاصب در مسیر فروپاشی قرار گرفته اظهار کرد: روند فروپاشی اسرائیل غاصب شتاب گرفته و منافقین کوردل و سلطنت‌طلب‌ها به فلاکت رسیده‌اند که این مهم نتیجه شکست جبهه باطل و پیروزی غرورآفرین در جبهه حق علیه باطل است.

  • منبع خبر : ایرنا