حمایت مردم گناوه از اقدام استاندار بوشهر+عکس
حمایت مردم گناوه از اقدام استاندار بوشهر+عکس

ندای استان: شماری از مردم و فعالان اجتماعی گناوه از احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در خصوص حفظ زمین فرودگاه این شهرستان حمایت کردند.

به گزارش ندای استان،در چند روز اخیر که بحث واگذاری زمین فرودگاه گناوه به منظور احداث مسکن در فضاهای مجازی و محافل گناوه منتشر یافت، با واکنش شمار زیادی از مردم این منطقه مواجه شد.

با انتشار این موضوع ، بلافاصله روابط عمومی فرمانداری گناوه در پاسخ به ابهامات و سئوالاتی که شماری از شهروندان و فعالان اجتماعی ابراز کرده بودند، زمین فرودگاه گناوه برای اجرای طرح شهرک سازی مسکن واگذار و تغییر کاربری و سند آن انتقال و تغییر داده شده است، اطلاعیه ای صادر کرد.

در این اطلاعیه اعلام شد موضوع فروش و اجرای طرح نهضت ملی مسکن در زمین فرودگاه این شهر باتوجه به دغدغه مردم منتفی است.

در اطلاعیه روابط عمومی فرمانداری گناوه اشاره شد شرکت فرودگاه‌های ایران قصد فروش زمین مورد نظر و هزینه آن در سایر نقاط کشور را داشت که با تدبیر و اقدام به موقع استاندار انقلابی و مردمی بوشهر این موضوع منتفی و طرح نهضت ملی مسکن نیز در این مکان انجام نخواهد گرفت.

در پی این اطلاعیه‌، شماری از فعالان اجتماعی همچنان نسبت به موضوع زمین فرودگاه دغدغه مند بودند تا اینکه جلسه‌ای در استانداری بوشهر باحضور استاندار و تعدادی از مردم این شهرستان برگزار شد.

پس از این جلسه، جمعی از مردم این منطقه از اظهارنظر مثبت استاندار بوشهر نسبت به موضوع زمین فرودگاه گناوه و همچنین پیگیری‌های فرماندار این شهرستان ، حمایت خودرا با نصب بنر در برخی نقاط شهر و تجمعی در زمین فرودگاه ابراز داشتند.

همپنین عملیات اجرایی حصارکشی زمین فرودگاه گناوه با همت گروه‌های مختلف مردمی انجام شد.

مردم و فعالان اجتماعی گناوه بارها خواستار تعیین و تکلیف وضعیت و احداث و راه اندازی فرودگاه این شهر از مسئولان مربوطه شدند.

  • منبع خبر : ایرنا