پیش ثبت نام برای همه داوطلبان انتخابات الزامی است
پیش ثبت نام برای همه داوطلبان انتخابات الزامی است

ندای استان: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت:براساس مفاد اطلاعیه شماره پنج ستاد انتخابات پیش ثبت نام همه داوطلبان شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی الزامی است.

به گزارش ندای استان،اکبر پورات روز پنجشنبه در نشست ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به ابلاغ و اصلاح مواردی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در همین ارتباط از همه متقاضیان واجد شرایط و علاقمند برای حضور در عرصه نمایندگی مجلس درخواست می‌شود در پیش ثبت نام مشارکت کنند و مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: پنجره واحد وزارت کشور از ۱۶ مرداد ماه آماده پیش ثبت‌نام از متقاضیان است و کسانی که در این مرحله ثبت نام خود را انجام ندهند، امکان ثبت نام قطعی ندارند.

پورات با اشاره به لزوم توجه همه جانبه به موضوع انتخابات و برنامه‌ریزی دشمن برای کاهش مشارکت مردم افزود: با وحدت و همدلی که در استان بوشهر حاکم است و با بصیرت مردم ولایتمدار استان انتظار می‌رود انتخاباتی پرشور و با مشارکت بالا در پیش داشته باشیم.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: فضای استان برای حضور همه سلایق و جریان‌های سیاسی در انتخابات فر اهم است.

پورات با دعوت از مردم برای مشارکت پرشور در انتخابات و آگاهی‌افزایی یا آورشد: تاکیر بر اهمیت این مهم از سوی ائمه جمعه، متنفذین دینی، علمی، فرهنگی و نخبگان استان نقش تاثیرگذار و امری ضروری است.

وی ادامه داد: ائمه جمعه استان در توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه نقش اثرگذاری دارند و با آگاهی‌بخشی صحیح و هدایت افکار عمومی، می‌توانند زمینه‌ساز تقویت وفاق و هم‌گرایی بیشتر در استان باشند.

پورات با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت و روشن شدن توپخانه‌های دشمن به سمت این انتخابات اضافه کرد: لازم است عالمان و مبلغان در سخنرانی‌های خود در مجالس عمومی و در حضور آحاد مختلف مردم و در مجالس تخصصی، به مساله انتخابات ورود کنند و با بیان شرایط حساس کنونی به تبیین اهمیت و راهبرد حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات بپردازند.