واریز ۹۵۰ میلیارد تومان به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان
واریز ۹۵۰ میلیارد تومان به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان

ندای استان:مدیرکل امور مالیاتی استان بوشهر از واریز بیش از ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبارات ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان بوشهر برای طرح‌های عمرانی و زیرساختی خبر داد.

به گزارش ندای استان،محمد جواد رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با اشاره به اینکه وصول درآمدهای مالیاتی برای سال جاری استان بوشهر ۱۳ هزار میلیارد تومان تعیین شده است، اظهار داشت: سال ۱۴۰۱ وصول درآمد مالیاتی به ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رسید که نسبت به سال ماقبل آن بیش از ۳۰ درصد افزایش داشته است.

وی از وصول بیش از ۲ هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی در سه ماه نخست امسال خبر داد و بیان کرد: این میزان وصول مالیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش یافته است.

مدیرکل امور مالیاتی استان بوشهر با اشاره به وصول عوارض ارزش افزوده و پرداخت به دهیاری‌ها و شهرداری‌های مختلف استان خاطرنشان کرد: در ۳ ماه نخست امسال بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان به حساب ۴۰ شهرداری استان بوشهر برای اجرا طرح‌های عمرانی و زیرساختی واریز شده است.

رستمی از پرداخت بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌ها، روستاهای فاقد دهیاری و مناطق عشایری استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در مجموع در سه ماه نخست امسال افزون بر ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبارات ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان بوشهر واریز شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت ۱۶۰ میلیارد تومان به حساب شهرداری مرکز استان بوشهر واریز شده است اضافه کرد: در سه ماه نخست امسال ۱۷ میلیارد تومان به روستاهای حریم شهر بوشهر پرداخت شده است.