رتبه بوشهر در وقوع سرقت ۲۷ است
رتبه بوشهر در وقوع سرقت ۲۷ است

ندای استان:رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: این استان رتبه ۲۷ کشور را در وقوع سرقت دارد.

به گزارش ندای استان، سرهنگ جوشن سهرابی اظهار داشت: در راستای مقابله با سرقت به منظور کاهش وقوع اقدامات خوبی در استان بوشهر صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: در سال جاری با برگزاری منظم قرارگاه مقابله با سرقت و برنامه ریزی و تلاش‌ها و اقداماتی که صورت گرفت و از همه مهم‌تر رعایت توصیه و نکات ایمنی از سوی شهروندان در ارزیابی صورت گرفته در فراجای استان بوشهر در موضوع وقوع جرایم سرقت در جایگاه و رتبه ۲۷ کشوری و در ردیف استان‌های امن کشور قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر ادامه داد: این موفقیت حاصل همراهی و مشارکت مردم و همکاری دستگاه‌های مرتبط از جمله مجموعه اصحاب رسانه استان است.

سرهنگ سهرابی خاطر نشان کرد: برای کاهش وقوع جرایم سرقت در استان استمرار همراهی شهروندان در رعایت توصیه‌ها و نکات ایمنی به ویژه در سرقت منزل، اماکن خصوصی، موتورسیکلت، قطعات و لوازم داخل خودرو و همکاری تعداد ۲۷ دستگاه دارای شرح وظایف است.

وی تاکید کرد: می‌توان با تلاش بیشتر و استفاده مناسب از ظرفیت معنوی که در استان ولایت مدار بوشهر وجود دارد استان در ارزیابی‌های بعدی در موضوع وقوع جرایم سرقت در رتبه آخر کشوری به عنوان استان دارای کمترین وقوع جرایم سرقت قرار گیرد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر ادامه داد: پلیس استان بوشهر به صورت شبانه‌روزی و با جدیت برای تحقق این هدف مهم را در کنار مردم تلاش خواهد کرد.