کشف ۷هزار قلم لوازم آرایشی قاچاق در تنگستان
کشف ۷هزار قلم لوازم آرایشی قاچاق در تنگستان

ندای استان:فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: هفت‌هزار قلم لوازم آرایشی، بهداشتی خارجی قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در شهرستان تنگستان این استان کشف شد.

به گزارش ندای استان،سردار حیدر سوسنی ظهر پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: روز گذشته مأموران پلیس آگاهی تنگستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا حین کنترل خودروهای عبوری در مسیر خروجی به شهرستان همجوار به یک دستگاه وانت تندر ال ۹۰ مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو هفت هزار قلم انواع لوازم آرایشی، بهداشتی خارجی قاچاق فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد:در این زمینه یک نفر دستگیر شده و کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

سوسنی همچنین از کشف لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در یک عملیات دیگر توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی این استان خبر داد.

وی ادامه داد: روز گذشته مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر در راستای تشدید مبارزه با قاچاق کالا و برابر اقدامات اطلاعاتی از جابجایی محموله لوازم خانگی قاچاق توسط یک دستگاه خودرو کامیون ده چرخ مطلع شده که موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: خودروی مورد نظر در محور خروجی به استان فارس شناسایی و در یک عملیات منسجم با رعایت کلیه موارد ایمنی و امنیتی توقیف و به مقر انتظامی منتقل شد.

سوسنی ادامه داد: مأموران در بازرسی از خودروی توقیفی انواع کالای خانگی قاچاق فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش کالای مکشوفه ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، گفت: در این ارتباط یک نفر متهم دستگیر تحویل مرجع قضائی شد.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا از اولویت‌های پلیس می‌باشد، گفت: پلیس در جهت حمایت از اقتصاد مقاومتی تمام توان و ظرفیت خود را برای مبارزه با قاچاق کالا به کار خواهد بست.