مرکز انتقال خون دیلم افتتاح شد
مرکز انتقال خون دیلم افتتاح شد

ندای استان:مرکز انتقال خون شهرستان دیلم به همت خیر زنده یاد عبدالعزیز صادقی باحضور مسئولان استانی و محلی به بهره برداری رسید.

به گزارش ندای استان،معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر در این آیین با قدردانی از خانواده نیکوکار زنده یاد عبدالعزیز صادقی و پیگیری مسئولان و خیران در تحقق مطالبه چندین ساله مردم در راه‌اندازی این مرکز، خواستار فعالیت مستمر آن در شهرستان دیلم شد.

اکبر پورات افزود: بیشتر پروژه های حوزه درمان شهرستان دیلم به صورت خیرساز بوده که در توسعه این شهرستان تاثیرگذار و قابل تحسین است.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت : انقلاب اسلامی با پشتوانه مردم به پیشرفت و توسعه همه جانبه رسیده است و امروز خیران بازوان توانمند دولت برای خدمت رسانی به جامعه هستند.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۲۵ درصد خون اهدایی کشور سهم بیماران خاص می‌شود که با احداث مرکز بسیار حائز اهمیت دیلم،در حوزه سلامت می‌تواند نقش بسزایی داشته باشد.

پایگاه انتقال خون شهرستان دیلم با زیر بنای ۴۰۰متر مربع به همت خیر زنده یاد حاج عبدالعزیز صادقی ساخته شد و با کمک خیران و سازمان انتقال خون استان بوشهر از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان تجهیز و با حضور خانواده آن مرحوم افتتاح شد.