ندای استان:مجتمع گاز پارس جنوبی با همکاری ناحیه مقاومت سپاه شهرستان عسلویه حوزه رزمایش کمک‌های مومنانه را با تهیه و اهدای ۲۰ دستگاه کولر گازی به خانواده‌های نیازمند برگزار کرد.

به گزارش ندای استان،احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در آیین رزمایش کمک‌های مؤمنانه که در آستانه‌ی میلاد پربرکت امام هشتم امام رضا علیه‌السلام و دهه‌ی کرامت برگزار شد، گفت: رزمایش کمک‌های مومنانه با مشارکت کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی و گروه جهادی مکتب شهید سلیمانی حوزه امیرالمؤمنین علی علیه السلام در شهرستان عسلویه برگزار گردید.


باهوش در ادامه بیان کرد: رزمایش کمک مومنانه که به مناسبت سوم خرداد و دهه کرامت برگزار گردید، تعداد ۲۰ دستگاه کولر گازی، با همکاری ناحیه مقاومت سپاه شهرستان عسلویه و سرهنگ تاجیک به عنوان فرمانده ‌ى پرتلاش سپاه این شهرستان بین نیازمندان توزیع گردید.

وی اکرام خانواده‌های کم‌برخوردار را بسیار با فضیلت دانست و اظهار کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی برای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی این سنت نیکو را در کنار دیگر خدمات عام‌المنفعه همواره مد نظر قرار داده و امید داریم با همکاری گروه‌های جهادی اقدامات خوبی را در مسیر به ثبت برسانیم.

باهوش تصریح کرد: امیدواریم انی حرکت همدلانه و مومنانه آغاز راهی باشد برای کمک های آینده و ما شاهد باشیم که یک جنبش و یک گفتمانی نسبت به توجه به نیازمندان در منطقه شکل بگیرد و کمک های مومنانه هم تبدیل به یک حرکت عمومی بین آحاد مردم جامعه شود