وزارت نفت آزمون‌های استخدام نیروهای بومی را در بوشهر برگزار کند
وزارت نفت آزمون‌های استخدام نیروهای بومی را در بوشهر برگزار کند

ندای استان:صفایی بوشهری گفت:حقوق جوانان بوشهری با دقت تمام مراعات و این معنا حاصل شود.

به گزارش ندای استان،آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با تأکید بر توجه به اشتغال جوانان استان بوشهر به آگهی استخدام وزارت نفت پرداخت و ادامه داد: از مسئولان وزارت نفت تقاضا می‌شود در زمینه استخدام نیروهای جوان و امتحان ورودی و مصاحبه ضمن توجه ویژه‌ به جذب جوانان استان، محل برگزاری آزمون استخدامی را استان بوشهر قرار دهند و حقوق جوانان بوشهری با دقت تمام مراعات و این معنا حاصل شود.

صفایی بوشهری، با قدردانی از دست‌اندرکاران بازسازی و تعمیر مرقد مطهر رئیس علی دلواری در نجف اشرف گفت: از مردم دلوار، خانواده شهید رئیس علی دلواری، کارگرانی که به عشق رئیس علی دلواری در این عملیات شرکت کردند و این مرقد مطهر یادگار حماسه مقاومت مردم استان بوشهر را تعمیر و بازسازی کردند و از کنسولگری ایران در نجف ، ستاد عتبات عالیات قدردانی می‌شود.

وی در ادامه سوء‌ظن و بدگمانی را سبب افزایش دشمنی و تفرقه در جامعه دانست و اظهار داشت: بدگمانی آثار مختلفی در جامعه و خانواده‌ها بر جای می‌گذارد و منشاء دشمنی، کینه ورزیدن دوری از یکدیگر و تفرقه می‌شود.

خطیب نماز جمعه بوشهر، با استناد به بیانات مقام معظم رهبری، فرهنگ‌سازی را نیازمند توجه ویژه به کتابخوانی دانست و خاطر نشان کرد: کتاب یکی از ابزار مهم فرهنگ‌سازی در جامعه و تمدن آفرینی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، اضافه کرد: کتاب اینقدر مهم است که خداوند متعال معجزه خود را از طریق کتاب قرار داده است.