استاندار:محدوده شهر چغادک افزایش می‌یابد
استاندار:محدوده شهر چغادک افزایش می‌یابد

ندای استان:استاندار بوشهر از افزایش محدوده شهر چغادک خبر داد و گفت: در این راستا حداکثر ۲۰۰ هکتار زمین از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری به اداره کل راه و شهرسازی استان واگذار می‌شود.

به گزارش ندای استان،احمد محمدی‌زاده در نشست با مسئولان شهر چغادک بوشهر با بیان اینکه این شهر یکی از نقاط مهم بوشهر محسوب می‌شود، اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های شهری و خدمات عمومی در شهر چغادک باید افزایش یابد.

وی توجه به مطالبات مردم در واگذاری انشعابات آب، برق و گاز را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: اراضی شهر چغادک برابر ابلاغ اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر که دارای سند ثبتی و پلاک هستند، صدور پروانه کار، خدمات آب، برق و گاز اشکال ندارد.

استاندار بوشهر از افزایش محدوده شهری چغادک خبر داد و تصریح کرد: به منظور توسعه شهری حداکثر ۲۰۰ هکتار زمین از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری به اداره کل راه و شهرسازی استان واگذار و به محدوده شهر چغادک بوشهر افزوده شود.

محمدی‌زاده با تأکید بر صدور سند اراضی واگذاری به محدوده شهری چغادک  گفت: دولت به حل مشکلات مناطق محروم و مطالبات مردم توجه ویژه دارد و در این راستا طرح‌های مهم عمران شهری توسعه یافته است.