سنددار شدن خانه های روستایی در جنوب بوشهر بعد از ۳۶
سنددار شدن خانه های روستایی در جنوب بوشهر بعد از ۳۶

ندای استان:یکی از مطالبات مردم در روستاها صدور سند مالکیت منازل است که با همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان و بنیاد مسکن واحدهای مسکونی روستایی جنوب استان بوشهر بعد از ۳۶ سال سنددار شدند .

به گزارش ندای استان،بعد از سیل ویرانگر سال ۱۳۶۵ در بخش بردخون و از بین رفتن چند روستا در این بخش، روستایی به نام وحدت آباد شکل و نامگذاری شد.

فرماندار شهرستان دیر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به رسیدگی به مطالبات مردم در روستا اظهار داشت: بعد از سال ۱۳۶۵ تا امروز ۳۶ سال می‌گذرد که مردم روستای وحدت آباد که ۱۲۵ خانوار هستند، هیچ سند مالکیت نداشته و همیشه با نامه و مکاتبات زیادی از این موضوع شکایت داشتند.

یونس باربرز افزود: تا اینکه در دولت سیزدهم و با یک حرکت انقلابی و جهادی برای هر واحد مسکونی الگویی واگذاری را ۷۵۰ متر مربع به صورت رایگان در نظر گرفته شد.

وی از صدور سند برای واحدهای مسکونی روستایی خبر داد و گفت: یکی از مطالبات مردم در روستاها صدور سند مالکیت منازل است که با همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان و بنیاد مسکن واحدهای مسکونی روستایی جنوب استان بوشهر بعد از ۳۶ سال سنددار شدند .

فرماندار دیر با بیان اینکه همه ۱۲۵ واحد مسکونی روستای وحدت آباد در شهرستان دیر سنددار شدند اضافه کرد: خدمت به روستاییان سرلوحه کار همه مسئولان بوده و یکی از برنامه‌های اساسی مسئولان شهرستان دیر سرکشی مداوم به روستاها و آشنایی با مشکلات آنان است.

باربرز با تاکید بر توجه به زیرساخت‌های روستایی بیان کرد: در این راستا مطالبات مردم روستا مورد توجه است و توسعه زیرساخت‌ها در اولویت قرار دارد.