حقوق پرداختی شهرداری به کارکنان ماهانه۳۵میلیارد تومان است
حقوق پرداختی شهرداری به کارکنان ماهانه۳۵میلیارد تومان است

ندای استان:حسین حیدری گفت: اکنون ۳۰ پروژه با اعتبار ۲۸۳ میلیارد تومان در بندر بوشهر فعال است که انتظار می رود تا پایان سال همه این پروژه ها به بهرده برداری برسد.

به گزارش ندای استان،حسین حیدری روز چهارشنبه در نشست خبری با رسانه ها اظهار کرد: اگرچه اولویت اول مدیریت ترافیک حوزه شهری، ایجاد روزگذر در میدان غدیر بوشهر بوده اما در سال ۹۷، پروژه روزگذر میدان مطهری بوشهر که به نام تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی نام گذاری شده در دستور کار مدیران وقت قرار می گیرد.

وی افزود: عملیات اجرایی این تقاطع در سال ۹۷ آغاز و قرار بود در مدت ۱۸ ماه به بهره برداری برسد که در اولین سال کاری شورای ششم در سال گذشته با ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی تحویل گرفته شد.

شهردار بوشهر با اعلام این که حتی اجازه نداده ایم که یک روز در اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی بوشهر تاخیر ایجاد شود، تصریح کرد: با خلع ید پیمانکار قبلی و دو ماه پیگیری برای گرفتن حکم قضایی در تحویل گرفتن کارگاه از پیمانکار، این پروژه مجدد با یک پیمانکار جدید از سر گرفته شد و انتظار می رود که در دهه فجر امسال عملیات ساخت و ساز این پروژه به اتمام و با تکمیل روشنایی و سایر زیرساخت های حفاظتی در روز بوشهر در ۱۸ اسفندماه تردد خودروها بر روی آن امکان پذیر شود.

حیدری ادامه داد: با اتمام این پروژه، ساخت روگذر ورودی شهر بوشهر از محل میدان غدیر به عنوان یک اولویت جدی از سال آینده آغاز و سعی می شود با انتخاب یک پیمانکار مجرب و متعهد بر اساس روزشمار تعیین شده، انجام شود.

وی با اعلام این که تا پایان رسیدن پروژه های در حال ساخت، پروژه جدیدی در بوشهر آغاز نمی شود، گفت: اکنون ۳۰ پروژه با اعتبار ۲۸۳ میلیارد تومان در بندر بوشهر فعال است که انتظار می رود تا پایان سال همه این پروژه ها به بهرده برداری برسد.

شهردار بوشهر عنوان کرد: ناوگان اتوبوس رانی شهر بوشهر با عمری فرسوده، دارای ۲۰ اتوبوس فعال است که مشکلات فراوانی برای شهروندان ایجاد کرده است اما با خرید ۲۰ دستگاه اتوبوس که ۶ دستگاه در هفته آینده و مابقی تا پایان امسال به این ناوگان اضافه می شود سعی می کنیم مشکلات مردم در حوزه حمل و نقل را کاهش دهیم.

حقوق پرداختی شهرداری به کارکنان ماهانه۳۵میلیارد تومان است

وی ادامه داد: در بخش تاکسیرانی نیز مذاکراتی با بانک شهر برای ارائه تسهیلات کم بهره در تعویض تاکسی های فرسوده انجام شده که انتظار می رود در این بخش نیز ناوگان تاکسیرانی نوسازی شود.

حیدری با اشاره به بودجه ۹۰۰ میلیارد تومانی شهرداری بندر بوشهر در سال ۱۴۰۱، بیان کرد: با داشتن یکهزار و ۴۰۰ نیرو که تعداد ۷۰۰ نفر آنها در فضای کارگری و مابقی دفتری هستند، ماهانه ۳۵ میلیارد تومان حقوق پرداخت می کنیم که طی یک سال گذشته حتی یک روز شاهد تعویق در پرداخت حقوق نبوده ایم.

  • منبع خبر : ایرنا