بوشهر در ماه‌های گذشته از امن‌ترین و آرام‌ترین استان‌های کشور بوده
بوشهر در ماه‌های گذشته از امن‌ترین و آرام‌ترین استان‌های کشور بوده

ندای استان:رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: استان بوشهر در سایه ولایت مداری و بصیرت مردمی و تلاش نیرو‌های انتظامی در حوادث اخیر کشور از امن‌ترین و آرام‌ترین استان‌های کشور بوده است.

به گزارش ندای استان،سرلشکر محمد باقری در حاشیه بازدید از ستاد فرماندهی انتظامی استان بوشهر در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما اظهار داشت: نیروی انتظامی در سراسر کشور مسئولیت سنگینی را در برقراری امنیت بر عهده دارد؛ اما در استان بوشهر به علت مرزی بودن و ساحلی بودن و واقع شدن بسیاری از مرکز اقتصادی راهبردی کشور در این استان، وظیفه نیروی انتظامی بسیار سنگین‌تر است.

وی افزود: فرماندهی انتظامی استان بوشهر در مقابله با قاچاق کالا و مواد مخدر از طریق دریا در استان بوشهر توفیقات بسیاری به دست آورده است.

سردار باقری با اشاره به اینکه استان بوشهر در سایه بصیرت و ولایت مداری مردم از آرام‌ترین استان‌های کشور است گفت: امید است در آینده هم با تداوم امنیت و آرامش در استان بوشهر شاهد تلاش بیشتر مردم و سرمایه گذاران باشیم تا همه فعالان اقتصادی در سایه امنیت به عنوان زیرساخت اصلی سرمایه گذاری زندگی کنند و به کار و تلاش ادامه دهند.