بهره مندی دانش‌آموزان بوشهری از خدمات وزارت نفت
بهره مندی دانش‌آموزان بوشهری از خدمات وزارت نفت

ندای استان:به همت وزارت نفت در دوره ۶ ماه اول سال ۱۴۰۱، ۸ طرح آموزشی با اعتباری بیش از ۲۶۴ میلیارد ریال در استان بوشهر تکمیل شد.

به گزارش ندای استان، اردوگاه دانش‌آموزی شهید باهنر شبانکاره در شهرستان دشتستان با زیربنای هزار و ۱۹۶ متر مربع، مدرسه ۱۰ کلاسه روستای بستانو در شهرستان عسلویه با زیربنای هزار و ۸۶۷ مترمربع، مدرسه ۶ کلاسه خدیجه کبری آبدان در شهرستان دیر با زیربنای هزار و ۲۹۵ مترمربع، دبستان ۶ کلاسه در روستای سهمو شمالی در شهرستان عسلویه با زیر بنای ۷۸۹ مترمربع از جمله طرح‌هایی است که با مشارکت وزارت نفت تکمیل شده است.

همچنین دبستان ۱۲ کلاسه قدس شهرستان کنگان با زیربنای هزار و ۶۹۲ مترمربع، مدرسه روستای گورک خورشیدی، مدرسه سه کلاسه محمود احمدی و مدرسه ۶ کلاسه امام صادق (ع) بهرباغ با زیربنای هزار و ۵۳۸ مترمربع از دیگر طرح‌هایی است که در قالب مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت اجرا شده است.

با این اقدام‌های مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران موفق شد سرانه آموزشی استان را بهبود بخشد و با ارتقای سطح کمّی و کیفیت مراکز آموزشی استان به تحصیل و توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار جامعه کمک کند.