جوان بوشهری که هیمنه آمریکا را در هم شکست
جوان بوشهری که هیمنه آمریکا را در هم شکست

ندای استان:آمریکا برای زمینگیر کردن نادر، قدرت‌های نظامی خود را روانه ایران کرد، دشمن از موشک‌های هوایی گرفته تا بالگرد‌های خود را به‌کار بست تا تنها یکی از جوانان این سرزمین را که خواب از چشمان آمریکایی‌ها گرفته بود، به چنگ آورند.

ببه گزارش ندای استان،یش از ۱۰۰ خبرنگار بین‌المللی از سرتاسر دنیا دعوت بودند تا در ناو‌های آمریکایی حضور داشته و لحظه به لحظه از اقتدار آمریکا در خصوص مورد هدف قرار دادن پایگاه‌های نفتی ایران گزارش تهیه کنند.

اما این سرزمین همواره به دست جوانان با ایمان خود از چنگال وسوسه‌های دشمن حفظ شده بود و اینبار قرعه کار به نام سردار نادر مهدوی و همرزمانش افتاد، آن‌ها از سوی پروردگار خود انتخاب شدند تا حافظ خاک مقدسی شوند که در گوشه گوشه تاریخ آن، پر است از خون جوان‌هایی که برای نگهداشت آن، جان دادند.

امام(ره): اگر من بودم، می‌زدم!

نادر حکم خود را گرفته بود، آنجایی که سپاه شرایط ناو‌های آمریکایی که در خلیج فارس به نفع منافع عراق عمل می‌کنند را به امام خمینی(ره) اطلاع داده بود و امام گفته بود: «اگر من بودم؛ می‌زدم.» پس دیگر حرفی برای مماشات نمانده بود، حکم قطعی بود، آمریکا شیطانی بود که تنها با جانفشانی مردم این سرزمین، به درک واصل می‌شد.

بنابراین نادر به پاخاست تا تاریخی را رقم بزند که هربار نام بوشهر، در کنار مقاومت مردمش، رعشه بر دل دشمن بیاندازد. پس او و یارانش قلم تاریخ را در این صفحه به نام خود ثبت کردند.

وقتی امام پیشانی‌اش را بوسید

نادر برای آنکه درسی فراموش ناشدنی به متجاوزان جمهوری اسلامی ایران بدهد، نفتکش بریجستون آمریکایی را با مین‌های دریای در برابر چشم خبرنگاران بین‌المللی به آتش کشید و چنان دودی از انفجار آن نفتکش شیطانی بلند شد که هنوز هم یادآوریش برای آمریکا، دردی عذاب آور است، امام بخاطر این حرکت جهادی نادر و همرزمانش، پیشانی آنها را بوسید.

آمریکا که بخاطر از هم گسستن هیمنه‌اش در خلیج فارس آن هم به دست چند جوان ایرانی، خود را باخته بود، به فکر افتاد تا آبی روی آتش شعله‌ور شکستش بریزد بنابراین ۶ ماه بعد از این حادثه شگفت‌آور، آمریکا با قدرت موشک‌ها و بالگرد‌های خود توانست نادر و چندتن از همرزمانش را دستگیر کند، آن‌ها کل قدرت نظامی خود را به‌کار بسته بودند تا تنها نادر مهدوی‌ای را پیدا کنند که آبرویی برای آن‌ها نگذاشته بود، سرانجام بین دستگیرشدگان، نادر را شناسایی می‌کنند. آمریکا اوج پستی خود را آنجایی نمایان می‌کند که سینه نادر مهدوی را با میخ‌های فولادی بلند سوراخ کرده و با چند تیر به قلب، بازو و سجده‌گاهش او را به شهادت رساندند، نحوه به شهادت رسیدن این سردار نشان از بزرگی کاری بود که او در کنار همرزمان خود توانست به سرانجام برساند.

نادر یک چهره مبارز بین‌المللی است

اما در این میان، سردار شهید نادر مهدوی چنان حماسه‌ای را خلق کرده بود که مقام معظم رهبری درباره او فرمودند: «اگر ایشان متعلق به کمونیست‌ها بود، یک چگوارا از او درست می‌کردند؛ یعنی یک چهر‌ه‌ بین‌المللی مبارز.»

۱۶ مهرماه هرسال، فرصتی است که در فرموده رهبر خود تاملی کرده و حافظه تاریخی خود را بازیابی کنیم و از پس این تاریخ باید چنان عبرتی از حرکت‌های جهادی نادر مهدوی‌ها بگیریم که فتنه‌های دشمنان نتواند خدشه‌ای به باورهایمان وارد کند.

تاریخی که همواره تکرار می‌شود

تا دیروز، آمریکا برای ازبین بردن تفکر مقاومت مردم بوشهر که نماد آن سردار شهید مهدوی بود دست به قدرت‌ نظامی خود برد اما امروز توان رویارویی با قدرت نظامی که جوانان این سرزمین برای جمهوری اسلامی ایران به پا کرده‌اند را ندارد پس به حربه‌های ناجوانمردانه خود از طریق فتنه دست زده ‌‌است.

دشمنان این روزها با شایعه‌پراکنی، دروغگویی و طرح کشته‌سازی دختران این سرزمین، ماشه خود را روی ما گرفتند تا از سرزمین خود، سرزمینی که هزاران نادر مهدوی در آن رشد کرده‌اند دست بکشیم اما حقیقت پشت ابر نمی‌ماند و در این فتنه‌ها همیشه حق باقی خواهد ماند و مسئله ما مردمی هستیم که حافظه تاریخی‌مان باید در این فتنه‌ها نظاره‌گر نادرمهدوی‌های سرزمینمان باشد تا بی‌بندوباری را به اسم آزادی به ما قالب نکنند.

به گزارش فارس، امتداد تاریخ و جنگ بین حق و باطل از تاریخ دیروزها به امروزها هم کشیده شده و به حتم تا فرداها هم خواهد رفت اما در این بین نادرمهدوی‌های سرزمین‌مان همواره سپر بلای ما مردم می‌شوند و دست دشمنان نیز کوتاه و این ما مردم هستیم در زیر سایه این جانفشانی‌ها زندگی می‌کنیم.