۲ تصادف در شهرستان دیر یک کشته و ۶ مصدوم داشت
۲ تصادف در شهرستان دیر یک کشته و ۶ مصدوم داشت

ندای استان:مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیر گفت: در ۲ حادثه واژگونی خودرو پژو و تصادف موتورسیکلت در محور سه‌راهی دیرـ دوراهک یک کشته و ۶ مصدوم به دنبال داشت.

به گزارش ندای استان،حسین ناظمیان‌پور افزود: ساعت۴۲ :۱۷ دیروز با اعلام به مرکز پیام فوریت‌های پزشکی شهرستان دیر مبنی بر واژگونی یک دستگاه سواری پژو در سه‌راهی دیر به دوراهک روبه‌روی پادگان آموزشی انصارالحسین (ع) بلافاصله ۲ دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس ۱۱۵ دوراهک و دیر به محل حادثه اعزام شد.

او ادامه داد: این خودرو ۵ سرنشین داشت و در این حادثه ۲ زن ۴۱ و ۱۸ ساله و ۳ مرد ۴۱، ۱۱ و ۱۶ ساله از ناحیه سر، صورت، کتف و پا دچار صدمه شدند که به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان انتقال یافتند.

مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیر گفت: حادثه دوم ساعت ۲۳:۴۵ در جاده دوراهک به سه راهی دیر روبه‌روی روستای بنای راشد اتفاق افتاد که در آن یک دستگاه موتورسیکلت با خودروی پژو برخورد کرد.

ناظمیان‌پور افزود: در این حادثه یکی از موتورسواران که ۲۲ ساله بود در دم فوت کرد و دیگری که زنی ۲۲ ساله بود از ناحیه سر، گردن و پا دچار صدمه شده بود که با آمبولانس دوراهک به بیمارستان امام خمینی کنگان منتقل شد.

به گفته وی، کارشناسان راهنمایی و رانندگی علت هر دو حادثه را در دست بررسی دارند.