راه‌اندازی فیبر نوری در چند شهر استان
راه‌اندازی فیبر نوری در چند شهر استان

ندای استان:مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: شرکت مخابرات رساندن فیبر نوری به در منازل را در برخی شهر‌های استان شروع کرده و متقاضیان می‌توانند برای دریافت آن مراجعه کنند.

به گزارش ندای استان،علی سملیان به مناسبت فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی بیان کرد: ۴۰ شهر استان بوشهر به سرویس‌های نسل سوم و چهارم اینترنت دسترسی دارند، همچنین تعداد ۵۸۴ روستای استان معادل ۹۴ درصد دارای پوشش مناسب تلفن همراه یا سرویس تلفن ثابت هستند واز کل روستاها، ۵۴۲ روستا دارای سرویس مکالمه همراه اول و ۴۱۲ روستا دارای سرویس مکالمه ایرانسل هستند.
وی از راه‌اندازی فیبر نوری پشتیبان در مسیر‌های خارگ، چغادک، خط ساحلی (دلوار)، عسلویه، دوراهک، ریز، جم، چغادک و برازجان خبر داد و افزود: شرکت مخابرات رساندن فیبر نوری به در منازل را شروع کرده و متقاضیان می‌توانند برای دریافت آن مراجعه کنند.
وی همچنین با اشاره به حمایت از کارآفرینان و شرکت‌های دانش بنیان در راستای تحقق شعار سال، افزود: تسهیلاتی به کارآفرینان و شرکت‌های دانش بنیان استانی از محل منابع اشتغال پایدار روستایی و عشایری و منابع وجوه اداره شده داده می‌شود.
  • منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما