افزایش مرگ کرونایی در بوشهر؛۷ فوتی جدید
افزایش مرگ کرونایی در بوشهر؛۷ فوتی جدید

ندای استان:معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: از ۷ مورد فوتی امروز ۴ مورد بدون سابقه واکسیناسیون و ۲ نفر از آنها دو نوبت واکسن را دریافت کرده بودند

به گزارش ندای استان،سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از وضعیت نگران‌کننده شیوع بیماری کرونا در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۲۳۳ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بوشهر هستند.

دکتر احمد یزدان‌پناه در گفت‌وگو با خبرنگار وبدا اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۱ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند که تست کرونای ۲۳ نفر از مثبت اعلام شده است.
وی با اشاره به اینکه اکنون ۲۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از مجموع موارد بستری در بخش مراقبت‌های ویژه کرونایی، ۸ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارد.
افزایش موارد فوتی در استان
دکتر یزدان‌پناه اظهار داشت: متأسفانه امروز ۷ نفر از هم استانی‌های عزیزمان بر اثر بیماری کرونا فوت شده‌اند که از این تعداد ۴ آقا با  ۸۴ و ۷۶ (محل فوت بیمارستان شیراز)، ۸۴ و ۶۴ سال سن با سابقه بیماری زمینه ای قلبی، سرطان، مغزی، کلیوی و دیابت و ۳ خانم با  ۹۱، ۷۰ و ۳۱ ( محل فوت بیمارستان نمازی شیراز) سال سن با سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی، سرطان و فشارخون به ثبت رسیده است.
وی بیان کرد: از مجموع موارد فوتی ۳ نفر با ۸۴، ۷۶ و ۳۱ سال سن در بیمارستان های شیراز بستری بوده و فوت شده‌اند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۶۴  بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند که از این تعداد، ابتلای ۲۱ مورد به کرونا مثبت، قطعی بوده است.
لزوم انجام هرچه سریعتر واکسیناسیون تمام افراد
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطر نشان کرد: متاسفانه از ۷ مورد فوتی امروز ۴ مورد بدون سابقه واکسیناسیون و ۲ نفر از آنها دو نوبت واکسن  را  دریافت کرده بودند که با توجه به پیک ششم بیماری در کشور خواستار هر چه سریع تر تمام افراد جامعه به انجام واکسیناسیون هستم.
دکتر یزدان‌پناه افزود: تاکنون ۲۰۷۲ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.
موارد ابتلا به بیماری کرونا از ۱۰۰هزار نفر در استان گذشت
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تأکید بر لزوم انجام واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۱۰۰ هزار و ۱۶۴ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.