از مدیران جهادی حمایت و با مدیران متخلف برخورد می کنیم
از مدیران جهادی حمایت و با مدیران متخلف برخورد می کنیم

ندای استان:رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت : یکی از برنامه های مهم سازمان بازرسی کشور حمایت از مدیران جهادی و دلسوزی است که در مدت فعالیت شان به فکر خدمت به مردم هستند.

به گزارش ندای استان، ذبیح الله خداییان در جمع اعضای شورای قضایی استان اظهار داشت : به سراغ مدیرانی خواهیم رفت که  به وظایف خود عمل نمی کنند ، هر چند جرم محسوب نمی شود ولی از نظر ما یک تخلف است.

وی گفت : ما به دنبال برخورد با  مدیرانی هستیم که دوران مدیریتشان را به بطالت می گذرانند و آثار مفیدی برای جامعه ندارند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه نباید  منتظر بمانیم تا تخلفی صورت بگیرد و اقدامات پیشگیرانه را در اولویت قرار دهیم افزود : حضور به موقع ما می تواند از ارتکاب تخلف و فساد جلوگیری کند.

خداییان گفت : اگر چنانچه مدیری دچار فساد شود ، در سریع ترین زمان ممکن به پرونده رسیدگی و در مدت ۳ ماه باید منتهی به اجرای حکم شود.

وی اضافه کرد : سازمان بازرسی کل کشور باید قدرت مندترین سازمان از نظر اطلاعات و سوابق به ویژه اطلاعات مدیران باشد و در هر بازرسی که انجام می شود نقاط مثبت و منفی مدیران ثبت شود.

خداییان گفت : با ثبت این اطلاعات در سامانه سازمان بازرسی تبدیل به مرجعی برای سوابق مدیران خواهیم شد که می تواند  در جهت کمک به نظام موثر باشد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور  افزود : منفذ فساد باید ریشه ای پیگیری شود و در برنامه سال آتی از  ۵۰۰ تا ۶۰۰ مساله مهم کشور را   آسیب شناسی کرده ایم.

خداییان گفت : در سازمان بازرسی پیشگیری از سوء مفاسد اداری مد نظر است و ما به دنبال اصلاح امور و پیدا کردن افرادی هستیم که قانون را دور می زنند.