۳پرستار شهید در استان بوشهر
۳پرستار شهید در استان بوشهر

ندای استان:مدیر دفتر پرستاری استان بوشهر گفت: در استاندار جهانی دو پرستار برای یک تخت باید وجود داشته باشد ولی در استان بوشهر ۹٫ به ازای یک تخت، پرستار وجود دارد.

به گزارش ندای استان،دکتر سعید کشمیری ضمن تبریک روز پرستار به تمام پرستاران کشور و به خصوص استان بوشهر اظهار کرد: نفر اول دفاع از کشور در بیماری کرونا را پرستاران تشکیل دادند که  با کمترین امکانات و با بیشترین سختی با این بیماری منحوس مبارزه کردند.
دکتر محمد رضا یزدانخواه فرد رییس دانشکده پرستاری در آیین تجیلیل از پرستاران نمونه کشوری و استانی گفت: در دوران شیوع بیماری کووید۱۹ تمام تلاش کادر آموزشی دانشگاه  بر این بود که چرخه آموزش کند یا متوقف نشود که با این وجود امسال هم دانشجویان فارغ التحصیل پرستاری را در استان شاهد بودیم.
مدیر دفتر پرستاری استان بوشهر ضمن تبریک روز پرستار گفت: در استاندار جهانی دو پرستار برای یک تخت باید وجود داشته باشد ولی در استان بوشهر ۹٫ به ازای یک تخت، پرستار وجود دارد.
عبدالرسول عباسی افزود: ۲ هزار و ۴۰۰ پرستار در استان وجود دارد که در دوران بیماری کرونا  بالای ۶۰ درصد از آن ها به این بیماری مبتلا شدند و همچنین از کادر پرستاری  ۳ شهید مدافع سلامت در استان داشتیم.