مطالبات پرستاران پیگیری و پرداخت می‌شود
مطالبات پرستاران پیگیری و پرداخت می‌شود

ندای استان:استاندار بوشهر با اشاره به اینکه پرداخت مطالبات پرستاران و پاداش پایان خدمت آنها در اولویت است گفت: تلاش می‌شود پاداش پایان خدمت پرستاران با فروش اموال و املاک دولتی تأمین و پرداخت شود.

به گزارش ندای استان،احمدی محمدی‌زاده شامگاه جمعه در تقدیر از تعدادی از برگزیدگان کادر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار داشت: تمام ویژگی‌های پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) در حضرت زینب (س) وجود داشت چراکه کار بسیار مهم و اثربخشی در نهضت عاشورا در ابعاد گوناگون انجام داد.

وی خدمات ارزنده کادر درمانی و پرستاری در رسیدگی به بیماران و آسیب‌دیدگان را قابل تحسین دانست و بیان کرد: فعالیت کادر درمانی و پرستاری با هیچ چیز مادی قابل قیاس نیست چراکه خالصانه در این عرصه فعالیت کردند و عده‌ای از آنان به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

استاندار بوشهر، کادر درمانی و پرستاری را خط مقدم مقابله با کرونا دانست و افزود: پرستاران در شرایط کرونایی مانند رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس بسیار خوش درخشیدند که توجه ویژه به آنان در اولویت است.

محمدی‌زاده با بیان اینکه رزمندگان تنها با نیت خدمت به جبهه‌ها اعزام شدند و هیچ چشم داشتی به دنیا نداشتند خاطر نشان کرد: مدافعان سلامت هم با این نیت در عرصه مقابله با کرونا و خدمات‌رسانی فعالیت کردند که تلاش آنان در همه ابعاد درخور تحسین است.

وی با بیان اینکه پرداخت مطالبات پرستاران هر هفته در ستاد ملی کرونا توسط رئیس جمهور و وزیر بهداشت و درمان پیگیری می‌شود تصریح کرد: تلاش می‌شود از محل فروش اموال مازاد دولتی مطالبات پرستاران و پاداش پایان خدمات آنان تأمین و پرداخت شود.

در این نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار افزود: میلاد خجسته بانوی صبر و ایثار و بصیرت به‌عنوان روز پرستار، زیبا و نیکو نامگذاری شده است که جامعه بزرگ پرستاری باید همواره با الگوپذیری از سیره عملی و رفتاری این بانوی مکرم در خدمت‌رسانی به مردم کوشش کنند.

سعید کشمیری با اشاره به رشادت و از خودگذشتگی پرستاران در ایام و شرایط کرونایی خاطر نشان کرد: خدمات پرستاران در همیشه ایام قابل وصف نیست و خدمات آنان ارج و قرب زیادی دارد.

وی با اشاره به مهار بیماری کرونا در استان بوشهر تصریح کرد: خداوند را شاکر هستیم که با تلاش شبانه‌روزی کادر درمان، بسیج مردمی و همه عزیزانی که صادقانه و عاشقانه پای کار آمدند و همچنین آگاهی مردم ،کرونا تا حدودی مهار شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: در این روزهای کم خطر نباید سهل‌انگاری شود چون تا مهار قطعی این بیماری خطر همچنان باقی است و باید دستورالعمل بهداشتی رعایت شود.

در این مراسم از پرستاران تجلیل شد.

  • منبع خبر : تسنیم