اعلام اولویت‌های شهرداری بوشهر در حوزه حمل و نقل
اعلام اولویت‌های شهرداری بوشهر در حوزه حمل و نقل

ندای استان:شهردار بوشهر گفت: بازسازی و نوسازی ناوگان‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی و احداث انبار در پایانه مسافربری از اولویت‌های این شهرداری در حوزه حمل و نقل است.

به گزارش ندای استان، حسین حیدری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: براساس برنامه تا پایان امسال باید پروژه احداث انبار بار در پایانه مسافربری شهرداری به سرانجام برسد.

وی بیان کرد: همچنین باید ساز و کاری برای درآمدزایی پایدار از پایانه مسافربری شهرداری فراهم شود زیرا ظرفیت‌های زیادی در این بخش وجود دارد.

حیدری ادامه داد: بازسازی اتوبوس‌های درون شهری نیز در اولویت کاری شهرداری است که با تلاش همکاران این مهم در آینده نزدیک محقق خواهد شد.

وی عنوان کرد: در این راستا همچنین نسبت به فعال‌سازی ایستگاه‌های مکانیزه درون شهری اقدام می‌شود.

حیدری ادامه داد: در ارتباط با ناوگان تاکسیرانی نیز تلاش می‌شود تا با رایزنی با بانک‌های عامل زمینه پرداخت تسهیلات نوسازی ناوگان به رانندگان تاکسی فراهم شود.

وی بیان کرد: در موضوع دستگاهای کارت خوان تاکسی‌ها نیز پیگیری لازم صورت می‌گیرد تا همه تاکسی ها به این دستگاه تجهیز شوند.

حیدری اظهار کرد: طرح ساماندهی حمل بار درون شهری نیز تدارک دیده شده و بزودی با انجام کار کارشناسی زمینه برای اجرای طرح فراهم خواهد شد.

وی تاکید کرد: حوزه حمل و نقل یکی از موارد مهم در مدیریت شهری است که باید با مدیریت علمی و اساسی زمینه رضایت‌مندی شهروندان در این بخش فراهم شود.