وزیر اقتصاد:نرخ بیکاری در بوشهر مناسب نیست
وزیر اقتصاد:نرخ بیکاری در بوشهر مناسب نیست

ندای استان:وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: پیشنهاد‌های مشخصی را برای کاهش فشار‌ها و برگرداندن رونق به اقتصاد استان بوشهر در شورای اداری استان با حضور رئیس جمهور، مطرح خواهیم کرد.

به گزارش ندای استان،سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی به عنوان نماینده دولت و در قالب سفر استانی هیات دولت به استان بوشهر، برای بررسی خواسته‌ها و مشکلات مردم دیلم و گناوه به این شهرستان‌ها سفر کرده است.

او در اولین برنامه خود بعداز استقبال مسئولان شهرستان گناوه با ورود در یادمان شهدای گمنام به مقام شهدا ادای احترام کرد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در ادامه از خور ورودی بندر ریگ در شهرستان گناوه بازدید کرد و در گفت‌وگو با مردم از مشکلاتشان باخبر شد.

خاندوزی در جمع مردم گناوه گفت: از این‌که به عنوان نماینده رئیس جمهور در خدمت شما بندرنشینان عزیز هستم بسیار خرسندم. امیدواریم با تدابیر دولت و همکاری دیگر مسئولان کشور، رونق را به عرصه اقتصاد کشور برگردانیم.

او افزود: برخی از نمایندگان تشکل‌ها و گرو‌ها اجتماعی نکات مهمی را در مورد مشکلات و دغدغه‌های مردمان این منطقه (به‌ویژه در دو سال اخیر به دلیل تحریم‌های ظالمانه) مطرح کردند. طبق صحبت‌هایی که با مسئولان داشتیم، بنا را بر این نهادیم که پس از پایان دیدار‌های امروز، پیشنهاد‌های مشخصی را برای کاهش این فشار‌ها و برگرداندن رونق به اقتصاد استان بوشهر در شورای اداری استان که با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود، بررسی خواهیم کرد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: امیدوارم اگر بار دیگر توفیقی شد که در سال‌های خدمت مردم عزیز گناوه رسیدیم، با درجه بیشتری از رونق اقتصادی روبرو شویم.

خاندوزی عنوان کرد: امیدوارم با اجرای مرحله به مرحله برنامه‌هایی که امروز در شورای اداری مورد بررسی قرار خواهند گرفت، مشکل بیکاری در این استان را نیز حل کنیم. نرخ بیکاری در این استان اصلا خوب نیست و زیر ساخت‌های این استان در شان مردم خوب و همیشه ولایتمدار استان بوشهر نیست. ما امیدواریم با کمک همین مردم بتوانیم مشکلات را حل کنیم  و آرامش را به زندگی آن‌ها برگردانیم.

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان